14 April 2011

Kamu Kini Milik Orang

Semalam baru aku tahu yang kamu dah berkahwin bulan Mac yang lepas. Lepas sebulan majlis aku, majlis kamu pulak menyusul. Congrats untuk kamu. Aku tak tahu sama ada kalian pernah terserempak dengan blog aku atau tak. Tapi kalau pernah, memang ucapan tahniah ni aku tujukan buat kalian. Aku pun dah tengok video semasa majlis kamu berlangsung dalam youtube. Bukan aku sengaja meng'google' tapi memang terjumpa.

Apa pun, semoga kalian bahagia dengan hidup baru. 


p/s: Beberapa hari sebelum majlis pernikahan, aku pernah buat sesuatu yang bodoh! 

7 comments:

Zura said...

sapa kalian tu elis...

lemonade said...

Kak Zura: Kalian tu adalah 'kamu' dan pasangannya.

h e r n y z a r said...

kenapa dik non ? sayu je bunyik entry di atas..

lemonade said...

sis hernyzar: xde la kak. juz 2 say congrats to him.. Hee

AmOy zEt said...

buat sumthg yg bodoh b4 tawen,,,jengggg3..apekah itu wahai elis,,hihih

lemonade said...

amoy: tindakan yang bodoh dan agak memalukan diri sendiri. tp xpe, benda dh lepas.

AmOy zEt said...

btw,,moga bahagia didunia,diakhirat n hingga hujung nywa,,elis,,amin~

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates