19 April 2011

Skin Care Class Mary Kay

Morning!
Semangat bangun pagi sebab nak update blog. hihi Tipu je! Padahal sebab nak tadah air sebab jap lagi apartment aku ni ada gangguan bekalan air.Ok la, hari ni aku nak cerita pasal SKIN CARE CLASS MARY KAY yang pertama aku buat since aku jadi Beauty Consultant Mary Kay sebulan yang lepas. Skin Care Class ni FREE je ok. Korang tak payah susah-susah nak bayar. Aku cuma nak share kenapa produk Mary Kay ni bagus. So, u have to try it first.

Ahad lepas aku buat skin care class di Vista Angkasa. Seronok gila. Diorang pun happy sebab muka nampak cantik. Dan of course la ada perubahan pada tekstur kulit depa on that time. Tu yang depa sangat-sangat teruja tu! Btw, thanks pada korang sebab rasa happy dengan Mary Kay product. Mili, u'll be the hostess on the next class ok! 

Jom layannnnnnnnn...

 With Kak Zai. My independent sales director.


 Mili and me. Mili sangat teruja dengan Mary Kay. Mili had great experience with Mary Kay porduct.

Gambar ada lagi di FB. Malas nak upload banyak-banyak. And this is new me after 3 months using Virgin Coconut Oil (VCO) Catalyst n Collagen Catalyst. 


Kalau korang nak join skin care class percuma Mary Kay bagi area KL or Putrajaya juz tell me ok. Bukan senang nak dapat facial percuma ni. Kalau kau pergi buat facial tempat lain mesti kena bayar. Dengan aku, tak payah bayar pun. 


Dan juga pada korang-korang yang nak order Vco Catalyst atau lain-lain produk Catalyst boleh contact aku terus. Stok banyak lagi ni sebab baru amik semalam. Bcoz im Stockist Catalyst. Of course la kena simpan stok. hihi


Pada customer yang dah order Vco, hari ni saya pos. Tracking no akan diberi kemudian. Kalau ada lagi mana-mana customer yang nak order Vco Catalyst by post inform cepat before 11am hari ni. TQ!




Do contact me:
Lemonade  0194194194

5 comments:

zahidah dihaz said...

selalu dengar pasal vco ni..tapi tak pernah jumpa pun.....



New Entry: TAMRA THE ISLAND

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

layan....~

lemonade said...

zahidah: vco catalyst xde jual di kedai buat ms ni.

cikNiarun said...

babe.nak jadi agent kena labur berapa?

Lemonade said...

ain: agent beli brg rm150 terus blh jd agent. pembelian 150 tu terus kira guna harga agent.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates