21 April 2011

Thinking of You Parfum - Mary Kay


Saya update kat Lemonade Catayst tentang promo wangian Thinking of You MARY KAY. Murah dan mampu milik. RM150 je.

Ni la promo daripada MARY KAY on 16April-15May 2011 tu. Dapat free lipstick.



Tips Hari Ini:


Selepas memakai wangian, cuba elakkan untuk menggosok pergelangan tangan anda kerana geseran kadang-kadang boleh mengubah bau wangian. Sebaliknya semburkan sedikit dan biarkan ia kering sendiri.

p/s: Kepada customer yang dah order Vco Catalyst, saya dah post order anda semalam dan kelmarin. Dan kepada agent dan bakal-bakal agent saya, sila attach pada saya salinan ic anda untuk registration sebagai AGENT CATALYST.

Nak tanya apa-apa pasal Catalyst or Mary Kay boleh contact saya terus. 
Lemonade: 0194194194

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

promote2...

lemonade said...

meniti senja: ko komen promote2 kat sini awatnya. baek ko gi promote kat belog ko tu. :p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates