24 February 2010

Mari menyanyi untuk hiburkan hati.

Abaikan entry pasal ombak tu.
Lumrah hidup.
Tak perlu nak susahkan kepala otak berfikir macam-macam.
Just let it be.

Guys, korang tahu apa jadi kat aku semalam...?
Sejam dua lepas aku publish entry pasal nuffnang yang tak HOT tu kan,
terus ads aku muncul. Hahahahahahaaaa.....

Aku rasa kan, orang-orang nuffnang baca entry aku kot.

Lepas tu dia kesiannnnnnnnn sangat dekat aku.
Sebab tu dia buat ads kuar semula.
Kan comel tu bila ada ads.
Kalau tak, kelam je blog aku ni tanpa ads. hahaha
Hari ni pun ads ada muncul. wahwahwahahaha

Di sini senang, di sana senang,
Di mana-mana hatiku senang.... ahahaha


Korang tahu ke lagu ni?
Tadi aku ajar budak nyanyi lagu ni.
Seronok sangat budak-budak tu. (",)
Macam akulah, tengah seronok sekarang ni. ehehehe =)


10 comments:

aieOreo said...

senang senang hati oreo senang,
hatiku senang amatlah senang,
kalau nak tahu kenape senang,
sebab cik lemonade klik oreo punye nuffnang..
ngeee XD

miszgarfien said...

wah3..happy nye cikgu ni ye....bgs2.camni la cikgu...mesti ank2 murid pn happy gak kan

lemonade said...

Oreo: Hari-hari makan oreo, kalo jumpa klik lagi wooo... kahkahkah

lemonade said...

ein: happy sebab macam2 perkara yang berlaku hari ni. ehehehe

arboqskii said...

senang ati la...eh....
da kene observe
sok saya observe utk minor kali ke 2
hahhaha
major kali ke 2 pun da settle
....wuhuuuuu
good luck

deqyalalink in-situ said...

ohoo.. i know i know !! angkat tgn tnggi2 !! :)

zh-ena said...

ena tak tahu la

lemonade said...

en. alierostam: ye ke..? gud luck. sy bru dgn guru pembimbing major n minor sekali. lec minor sekali. nak abeskan cepat2. hehe

lemonade said...

deqyalalink: tahu pun. lagu zaman kanak-kanak dulu. =)

lemonade said...

sis ena: cuba download. hihi bila dh dengar mn tau kot penah nyanyi ms kecik2 dulu. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates