06 February 2010

Tak matured tapi ini je yang mampu.. (",)

Taraaaa.... ni la jam baru saya.. hehehee kalau aku bagi ni kat Yaya ngan Syasya sure lompat2 gembira. Tapi, ni bukan untuk korang. Ni Teh punya. Ohohooo, Teh itu adalah saya~ My nephew n niece panggil saya Teh or Mak Teh. (",)

Memanglah teringin dr dulu lagi nak ada jam. Dan aku pernah buat entry pasal jam tangan SWATCH yang aku berangan nk beli tuh. Mahal oh. Demand punya pasal langsung xde jam sampai sekarang.

Kali ni terpaksa jugak beli sebab susah kalau takde jam time lecturer datang observe. Terlebih atau terkurang masa ngajar naye kot aku nanti. Takkan nak tengok jam handphone masa tengah ngajar kan. RM5 je jam comel ni... =) Mc Lynn n Makcik suruh aku beli yang RM10 yang untuk org dewasa punya. Tak nak aku. Mahal. Bukan kedekut ok. Duit yang aku ada cukup2 untuk keperluan utama. Tiada bajet untuk itu dan ini. Balik umah tunjuk kat Haniza n Ayu, pun cakap aku macam budak-budak. Dah itu je yg mampu. At least ada daripada langsung xde kan? Swatch tu harapan la kalau dapat masa ni.;-(

Hmm, aku busy sangat lately.. sampai xde masa nak update, xde masa nk jenguk blog korang, xde masa nk klik2 sendiri punya. =) Sekolah mahukan sumbangan dari aku, lecturer mahukan yang terbaik, guru pembimbing je yang agak sempoi tiada tekanan. =)


Sekian.....~


p/s: Aku jadi macam blur nak mengajar. Kenapa hah?

27 comments:

arboqskii said...

ok la tu....
ada jam nie
swatch saya tersadai dlam kotak
....

deqyalalink in-situ said...

swatch saye di curi pakai oleh senior utk seminggu, n saya apaki jam murah je skrg haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

teh²...
awat la hang jadi dak kecik nie teh...
hehehehe...

lemonade said...

en.alierostam: wei, kalau x nak swatch tu bg saye lah. tp kalau swatch 2 ori lah ye. hehehe

lemonade said...

deqyalalink: asal bg org pakai? ni mesti kena buli ngan senior ni. =)

lemonade said...

meniti senja: untuk 3 bulan ni je.. hikhik nxt year dh keje boleh la beli jam rm10 plak. ahahaha

arboqskii said...

ori la....
bli kt outlet KLCC
...nak eh......
fikir2....haha

lemonade said...

en.alierostam: nak! nak! kalau free lah. hikhik daripada membazir x guna, baek bg saya yg sengkek ni. =)

Asfan Ash said...

hooo mahal siut swatch hak3

lemonade said...

arc: amik yg plg murah. hihi =)

min said...

comey2..
heheee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kerja naek sket je harga nye...
hehehehe...

LEMONADE said...

min: comey tp murah jeeee... =)

LEMONADE said...

meniti senja: ok what? berfungsi jgk jarun dia kan. hehehe

Fathiyah said...

comel.sgt childish ye kamu nih ;)
janji ada jam kan. hari akak akan tunggang langgang kalo tak pkai jam.hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hehehehe...
ye..
memang berfungsi...

lemonade said...

sis fathiyah: hehehehe buat sementara je ni kak.

meniti senja: tahu tak pe.. =)

angah iza said...

tetap comel jam tu walopon bdk2 yg punye...
hehehhehe.....janji ada jam dr tak de langsung :P

LEMONADE said...

sis iza: ya betul.... sy setuju.~ (",)

luvly mya said...

lalala..comey nye jam..childish ea.haha

LEMONADE said...

mya: hikhikhik sementara saje. =p

fara said...

tak kesa la mahal kan.
asal bole gune...

sori lame tak komen.
kat opis tak dpt komen yg jenis setting ni.
xtau nape...

:)

PUAN THALHA : said...

hehe. cute je!

lemonade said...

farah: eh, xpe2.hihi guna ni pn kejap je. =)

lemonade said...

thalhazlin: hehehe tq =)

Rashid said...

salam

Elis.. takper. Fokus k. Ada masa luang berbloglah. Jangan ilang terus dah.

cute je jam tu..

lemonade said...

CR: tu la, x sbr nk tggu cuti. tq puji jam murah sy. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates