28 February 2010

Aku suka lagu ni. Kamu??

SUARA RINDU

Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri

Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya KAMU yang menentukan

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku

Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya...



Lagu ni ada kaitan dengan life korang tak?
Best lagu Azad Jazmin ni.
Kalau nak download sila google ya.=)
Have a nice day...~

12 comments:

deqyalalink in-situ said...

sangat suke lagu nii !!!!! tapi takde ketan sgt ngn my life hhaha :p

ciek niena said...

uhhh,lagu inikah yg saya tercari-cari itu ari... waa,tenkiu3.. da jumpa akhirnyer..

LEMONADE said...

deqyalalink: tau xpe. mmg best lagu ni. =) hihi

LEMONADE said...

cik niena: welcome. selamat mendengar.=)

Nor Hayati B. said...

OST cinta balqis ni kan??hehehe..

saya rindu nak tgk cinta balqis.. :(

LEMONADE said...

hayati: ha'ah. ray yang nyanyi ni. hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...
This comment has been removed by the author.
♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ade makna



































ape2 tak



































lagu nie



































dengan ko elis...
hehehehe...

lemonade said...

meniti senja: mungkin ada la kot. hihi

Zikri Husaini said...

tak pernah dengar... takda kaitan, ada sikit2 la

LEMONADE said...

Zikr the jalanan: try la dengar. kalau pernah tengok drama Cinta Balqis mesti tau lagu ni. xde kaitan? tp ade ckit2. hmm...

aieOreo said...

suka lagu neh..tapi malas tgk drama dia..ngeh3

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates