23 February 2010

Nuffnang dah Tak HOT...?? Aku sorang ke yang kena..??

Kenapa nuffnang aku dh TAK HOT macam dulu..? hahahaha
Since aku delete nuffnang untuk header n between content terus jadi macam ni.
Semalam baru aku tepek semula.
Gatal tangan pergi delete buat apa kan.
Mengaku pun salah sendiri. hoh!

Last two weeks aku format laptop.
Lagilah langsung aku tak pernah jumpa ads sampai la hari ni.
Apa masalah nuffnang aku ni sebenarnya?
Aku bukanlah kemaruk sangat nak income daripada nuffnang tu.
Lagi pulak aku TAKLAH HOT macam kau. haha
Tapi aku geramlah.
Dulu ok je, sekarang ni langsung ads x muncul.
Korang ada problem yang sama macam aku jugak ke...?
Siapa-siapa yang HEBAT pasal nuffnang boleh explain kat aku tak..?

14 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sape la cakap tak heren duit nuffnang tue...
xkesah pon..
sape la yg belagak sgt semalam tue eh???
hehehe..

LEMONADE said...

meniti senja: akulah yg cakap. aku nk ads tu kuar je. hahaha mcm x comel je kalau ads x kuar. kahkahkah

aieOreo said...

haih..dia keluar tgh malam slalunye..
cik nuffy nih nokturnal kot gamaknye..haih..

LEMONADE said...

oreo: tapi kan oreo, siang, mlm, tengah malam, pagi bute pun x kuar sekarang ni. huhu

cik.pija said...

haih.
same la.

tapi kan, mmg malam2 salu kuar.
ada terbaca kat mana tah.
huhuh

miszgarfien said...

huhu...rmai yg kena camtu...aritu ein ade baca kat blog sape ntah psl nuff ni...pihak nuff ade bg jwpn...ein nye pun tdo je since sebelum cny aritu...ade pun smlm dia bgn 1....pastu xde dh...

LEMONADE said...

ejaa: huhu ade geng. ingatkan sy sorg mcm tu. ingatkan my lappy ni problem. hahaha tp siyes, tngah mlm pn x kua lagi dh. nuff dh bankrap kot. ahahahaa

LEMONADE said...

ein: ok la ade jugak bangun. sy punye terus pengsan x bangun2 lagi dah. ahahahaa

zh-ena said...

adv nuffnang nie bukan selalu keluar pun

lemonade said...

sis ena: hehehe tp kan ada sumthg nk bgtau utk next entry. =)

angah iza said...

alami nasib yg sama....
tak HOT tol nuffnang sis :)

lemonade said...

sis iza: betul tu sis. ade geng lagi. =)x comel la x kua ads. hahaha

aieOreo said...

huhu..ntah le..cik nuffy sengal..meh kite lempang dia secara berjemaah moga2 dia sedar dari tidur yang panjangnye itu..ngeeee XD

lemonade said...

oreo: yuk lempang melempang. huhuhu

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates