04 March 2009

Aku Juara 100m!!


semalam ade sukantara kat maktab utk pasukan HELANG (umah sukan aku, umh merah). HELANG SEDIA GEMPUR!! yeah! haha aku ingatkan aku sekadar datang utk menyumbang mata pd umah sukan nyata sangkaan aku meleset bile aku masuk lari 100 meter. Aku dapat no.1!! hebat x hebat aku punye larian. kah3 tp no.1 dari BELAKANG! aku belakang sekali n baru sampai half trek aku dh benti bile wisel bunyi (kene 16 second je). org lain seme dh hmpir sampai garisan penamat aku sorg je yg tercicir kat blakang sambil ketawa sensorg. Nm je cikgu PJ tp hampeh, lari pun cam jogging jek dibuatnye. haha sebelum larian tu aku wat lompat jauh. Ni satu hal lagi, sejak sekolah dulu mmg aku x pandai lompat jauh ni. Tapi aku saje suke2 nk mlompat utk dapatkan mata. Mungkin disebabkan aku yg sekadar dtg menggedix dlm semua acara umah aku dpt jadi johan. sape tau kan? disebabkan satu mata je kite blh kalah dgn org lain.So, kedatangan aku smlam x la sia-sia. Adoyaiii... nk pecah perut aku tengok gelagat budak2 ni wat lompat jauh semalam. Ade sorang akak KPLI ni gaya lompat mcm nk pg jauh sgt dh, sekali je belepikkk jatuh terduduk terus dgn kaki melunjur ke depan. Hak3 yg ni plg lawak aku tengok sampai ketawa xleh nk stop. Xpe kak, chaiyok2! Next year akak dh posting blh ajar ank murid lompat camtu eh, senang je style tu saya jamin seme student blh wat (jahat nk mati). haha
HELANG SEDIA GEMPUR!!!!

4 comments:

cikNiarun said...

ngee..kjam gile gelakkan org..kihkih

dlu2 mase org lmpat jauh smpai injured..salah landing da..kesannya ligamen koyak n smpai skang x heal lagi..

huuuaaaa~

LEMONADE said...

kesian2.. tu la lain kali jgn main lompat2 ni. bahaye. hehe

Rashid said...

salam..
tak sangka jaguh sukan rupannya..

zh-ena said...

senaman tu bgs utk kesihatan :D

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates