19 March 2009

** m00dy **

aku moody hr ni. bukan sebab bulan mengambang! hanya sbb benda kecik tapi aku tetap hangin! aku dh cakap bnyak kali, jgn usik barang2 aku. JANGAN USIK!! aku x suka orang usik itu ini. bila dh lupa letak, aku ngamuk, mule ar terasa hati. aku seriously mmg cakap lepas. ha, hamik. kan dah kena. tu la, saje je cari pasal ngan aku sape suruh. Ish, geram btol aku!!! nk berblogging pun xde mood ah.. sori ya kawan2 kat chatbox, aku reply msg2 korang bila aku dah balik ipoh semula nnti.


Chow!

10 comments:

nurain said...

aiyok..sabo cik!

SiS-lin said...

aduh sama la perangai dgn sis..kalau usik brg,x reti nk ltk balik...geram kan...

jiji najiy said...

fuyh....
ni mmg moody abesh

sabo... sabo... sabo...

iza iziana hasan said...

agak garang gak ek cik adik manis ni =)

Ady Syam said...

sabar separuh dari iman :)

lemonade said...

sis ziana : blh tahan la.. tapi mrh kejap je sllunye. :D

lemonade said...

Ady Syam : iye, sy tau. ;p

Rashid said...

ooo moody rupanya ek.. hhe.. senang je. Ubatnya ialah makan le cokelat, ais krim apake..

hmmm cuba bayangkan rupa lemonade yg dalam moody ek??? hehe

lemonade said...

rashid : mulut sy akan muncung mcm ini ...>>>>>>>>>>> hehe

Rashid said...

hehe.. cutenya muncung tuu.. saya suka..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates