06 March 2009

Ditag oleh ::asz::

2nd tyme kene tag nih. 1st tyme oleh lynn tp x buat pon lagi. haha mujur x kene pelempang.

TANDA
1.Tanda2 kamu badmood?

Naik angin dgn tunang aku. x boleh slh ckap ckit pasti aku melenting (kesian dia)


2.Tanda2 kamu marah?
Mmbebel dan adakalanya diam buat beberapa ketika (muhasabah diri)


3.Tanda2 kamu sinting?
SINTING? x phm lorr.. nnt aku check Kamus Dewan maksud die.


4.Tanda2 kamu malu?
Aku akan nyorok sambil tutup muke.


5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
Aku akan bercakap dlm nada yg sinis + berdiam.


6. Tanda2 kamu sedang sedih?
Muke sememeh, menangis n saye xkan pedulikan sesape disekeliling.


7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
Baik dgn sume orang..

APA
1.Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
PEPEL.


2.Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
Ya, ya itu sifat semulajadi saye.


3.Apakah kamu percaya love at first sight?
Mungkin ya mungkin tidak...


4.Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
Nak teruskan on9 then ready 4 futsal


5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
X sabar nak tunggu jam 8mlm (nk main futsal)


BILA
1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?

1 Januari 1986.. tepat jam 1.00pagi pada hari Sabtu.

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
Banyak sangat2..


3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
X ingat.. jarang kene marah kene tegur secara berhemah selalu la.


4. Bila kamu akan married?
Next year kot pas abes study.


BAGAIMANA
1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?

Saya pasti melawan, adakalanya saya buat x tau je.. lantak ko la!

2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
Saya mesti cakap "merepekla kamu ni" (dlm hati sy je yg tau) hik3


3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
Saye percaye pada stiap pertemuan yg pasti ade perpisahan.. sy relakan. kui3


4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
Terpulang pd mereka.. saye x kisah.


5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
Ofcoss la ingat Tuhan + berdoa then saye akan MENJERIT sekuat hati...


6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
saye suke! sbb saye lebih suke bersendirian ke mana saje..

SIAPA
Siapa aku nak tag?

Miy
Sis Ena
Sis Ziana
Cikgu Rashid


6 comments:

asz said...

hehe.. bgs2.. =)

lemonade said...

asz : ape yg bgs pun x tau laa.. ~haha

Rashid said...

uiksss.. naper tag saya? adehhhhh...

eeeeeee minta ampun mak!!
uhukkk. Banyak dah hutang ni.. hehhe.
Lemonade - tengoklah nanti ek. kalau ada ruang masa nanti. Banyak kena fikir utk jwb soalan periksa lemonade ni..

Sebenarnya sy kena jwb tag yg lain dulu.. nanti diorang .. diorang majuk!! bolehkan.. bolehkan.. please!!!

lemonade.. main futsal mlm ni tu hati-hati ek. jgn terbang jgn terlentang jgn tertiarap jgn....

lemonade said...

rashid: oke2 no probs. memang terbang n terlentang ar masa main tadi. ~ letih gilerr..

iza iziana hasan said...

kite lahir dlm bln yg sama =)
bestttt !!!

lemonade said...

sis ziana : memang besttt sesangat sebab dlm tahun tu kite antara yg terawal lahir.~ hehe

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates