14 March 2009

aNaK seorang PenSyaRaH..

Home sweet home.. (abaikan 2 eko toyol yg sdg bermain bunga api)

Aku dh slmat smpai lebih kurang jam 11 lebih mlm tadi. dari ipoh ke umah mmg bijik mata aku tak leh nk bukak langsung. ibarat mcm ade gam gajah melekat kat kelopak mata. series tak tipu, pasal mlm kelmarin kan aku stay up smpai pg utk siapkn task. Huh, penat giler nk mati oke! Mengantuk tahap cipan daa..so, hari ni kat umah aku bangun tido kul 10 lebih sbb nak back up balik tdo yang lepas2 tu. kui3


Korang kenal mamat nih? Haa... ni la SIDI yang dapat masuk AF 7 kali ni. Dia ni anak lecturer aku. Tapi bapak dia blum penah ngaja aku lagi stakat ni. ~ngee.. itu je nk bitau..
petang ni nk drive pg anta baju mak. ee, suke! suke! dh lm x drive since balik mktab hr tu. ^_^




4 comments:

angah iza said...

mamat ni dah kawen kn ????

cikNiarun said...

ececeh..

pomote le tu

hihi

p/s:aku ta tengok pon ag af msim ni~

LEMONADE said...

sis ziana : ha'ah dh kawin thn lepas.

LEMONADE said...

nurain : bukan pomote la.. skdar memberitahu. x vote dia pun ok! VOTE 4 AKIM!!! yeaahhh! haha

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates