13 March 2009

BaLik kaMpuNg, yeay!!


Usai sudah 2 xment yang menghantui hidup sy sejak 2-3 hari lepas. sy tamatkan smuanya tepat jam 4.44am. huh! pasrah gilerr tak tido nih. Sekarang sy sudah mampu tersenyum seperti budak ini.. tp masih belum tamat di situ kerana masih ade lagi bukit yang perlu sy tarah naik cuTi nanTi..

rindu gilerr kat budak ni..


Hari ni blk kampung. ~ngeee.. bas saya dr sini pada jam 1.00pm. lepas selesaikan segala urusan berkaitan tugasan, sy nak trus cabut blk bilik. Nak rehat seketika sebelum menempuh perjalanan yg boleh membuatkan badan sy sakit2 segala.

Doakan saya selamat sampai di rumah. Nanti sy upload pic masa sukaneka baru2 ni. tatatititutu.....



~ assalamualaikum...

8 comments:

SiS-lin said...

Seronoknye blk kg...Sis doakan semuga selamat smpai dn begembira berjumpa dgn keluarga...

lemonade said...

sis lin : mudah2an slmt smpai la hndaknye. thanx ye doakan sy. :D

ijechan said...

dah lama x stay up buat keje hingga awal pagi~ ehe. tapi amat puas hati kan bila keje setel wpun penat gaban. ehe

Rashid said...

Moga bergembira di kampung..tenang..damai..

iza iziana hasan said...

moga selamat sampai..

lemonade said...

ijechan : btol2. kdg2 x sangka blh siapkn asgmnt dlm ms stu hari. tau2 je la bdk mktb punye asgmnt cane kan sekali dtg 2-3 task.~ngee

lemonade said...

rashid : itu yg sy mahu. hehe

lemonade said...

sis ziana : sy dh selamat sampai..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates