25 April 2009

JoM MaiN FutsaL..!!!

Aku mahu berlibur!! Ececeh ayat.. Setelah usai banyak perkara yang menyesakkan jiwa dan minda minggu2 sudah.. haha mcm x biase hidup dengan tekanan je kan. Huh. Wuteva. Yang penting hr isnin malam selasa ni aku punya misi hebat. Ouh, apekah itu..? Haa, of course la futsal kan. Tengok title musti dh blh agak punye. Yeahhh!!! Rindu giler nak main futsal. Kali ni kitorang book 4 2hours. Amik kau! Main sampai pengsan ar korang sume. Haha (macam la pro sangat kan) Gedix je lebih.. wakaka

Dan semestinya akan berlaku aksi2 seperti ini ye kawan2. .



Tertonggeng, tergolek, tersepak, terlebam sana sini, dan yang seangkatan dengannye lahhh… tp aku tak kesah. Sebab aku sangat3 hepi bile dapat sepak itu bola.. dan sangat2 hepi bile berjaya menyumbat banyak gol. Muahahaha (gelak jahat tp x tipu ok)

Extreme Park!!!!!! Nantikan kedatangan gegedix members!!!!

8 comments:

nurain said...

ngee..ko mg suke kan men futsal..hihi

lemonade said...

nurain: suke giler tak terkata ar.. suke smpai x tau nk xplain kat org lain betape aku hepi main futsal.

@deyLL@ said...

futsol..oho..beshnye.dah lame tak main.busy la katakan..!

lemonade said...

adeylla: tau xpe.. best giler nk mati.

Rashid said...

ermmm tak sanggup rasanya nak tengok aksi cam tuu..

lemonade jangan sampai tergolek dah ek.

p/s - rasanya nak tengoklah aksi lemonade golek golek.. heheh..

lemonade said...

rashid: memang tergolek pun. wakaka udoh giler tyme tu.

RIDWAN said...

saya suka futsal lho...

Amri Omar said...

invite you to view my blogspot http://kotamahawangsa.blogspot.com/

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates