20 April 2009

PeNuh TaNda taNya..??

Anis ok buat masa ni tapi masa akan datang x tau la cane.. Pendarahan tu dh banyak, doc x boleh buang smua sebab akan membahayakan nyawa dia. Telinga sebelah kanan dia plak x dengar sebab doc tutup kat bahagian dalam. Takot pendarahan tu beri effect pd telinga dia. Nanti blh dengar smule kot. Esok jahitan kat kpala tu akan dibuka. Ish, aku ngeri arghh.. anis apatah lagi, dia yang akan rasa segala keperitan tu. Tapi adik aku tu tetap cool, tabah je aku tengok dia. Boleh je dia solat n baca al-quran walupun keadaan dia macam tu. Tapi solat cara duduk la..kesan operation kat kepala dia tu tak blh bergesel dengan ape2 lagi. Orang yang menderita sakit pun boleh jaga solat dan x lupakan kitab suci. Tapi orang yang sihat walafiat ape cer..?? Sering hanyut dan lagha dengan dunia. Persoalan dan Peringatan buat aku juga.

Kami adik beradik sedang usahakan pertukaran maktab n course dia. Moga segala urusan dipermudahkan. Tertanya-tanya jugak. Boleh ke anis pulih sepenuhnya lepas ni ..?? aku sendiri blum punya jawapan.. tapi aku pasti semuanya akan berubah tidak seperti dulu lagi..

4 comments:

zh-ena said...

selalu pikir positif utk adk..teruskan bg semangat, tu yg penting

Rashid said...

insyaAllah.. sesuatu yang baik akan berlaku kepada yang baik-baik. Mungkin semua ini adalah dugaan untuk adik anis.. kerna adik anis disayangiNya..

LEMONADE said...

sis ena: insyaAllah..

LEMONADE said...

rashid: moga termakbul..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates