23 April 2009

kHas uNtuk PoMpuaN bErMisai

Selasa lepas aku ke Giant. X plan nk pegi pun. Mclyn tiba2 mendesak suh pg. cam haram jek. Ingatkan nk p repair tumit kasut. Lupe lak nk bawak dlm keadaan tergesa-gesa cam tu. Hampeh. Pg guardian jap. Nak tau tak ape yang aku beli..??
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**

Taraaa…. Hair lightening cream Body Natur. Haha Aku usha benda ni dh lama,since last year dlm Herworld magazine. Tetiba jek kelmarin tergerak ati nk beli even rerambut halus kat atas bibir aku bukannya nampak mn pun, tapi saje nk menggedix nk pakai. Hohoo mana2 wanita bermisai eloklah menggunakan benda alah ni untuk menutup misai2 anda. Wakaka dan setelah dibuat ujikaji pada aku sendiri, ianya nyata berkesan. Dan semalam aku berjaya mempengaruhi mok syok beli benda ni disebabkan keberkesanannya. Muahaha

Dan…..

Kami juga punya misi di bank sebelum itu. Seperti biasa, membuat tabungan tetap via SSPN. Aku juga harus membanggakan diri pabila berjaya memadatkan tabung aku untuk sem ni dengan ini….. (ingatkan tabung besar sgt)



haha hingga tabung aku x mampu lagi nak menampung coin2 yang ade. Dan *brrrrrr* aku sumbat smuanya dlm ASB. Wah, bangga giler melihat hasil usaha diri sendiri membuat tabungan.


Dan juga ini…

Sengaja aku buat untuk mempermudahkan lagi segala urusan harian. boleh on9 shopping dengan kerap lagi bile dh ade cimb cliks. hehe

9 comments:

zh-ena said...

mmg berkesan ker??

mmg bagus dpt menabung nie..klu terdesak pun kita ader duit kecemasan kan

LEMONADE said...

sis ena: memang berkesan. dlm 5-10mnt je blh tgk hasilnye..

cikNiarun said...

whoaaa...aku lebih tertarik dengan tabung tuh!


last skali aku menabung gtu mase skolah rendah..huhu

LEMONADE said...

nurain: 1st tyme dlm hidup tau aku menabung sampai full camtu. zaman skolah dulu jgn hrp la..

Cikgu Ije said...

uyooo!! x muat nak isi coins lagik~

LEMONADE said...

ije: tau xpe, now dh 0 smule..huhu

Anonymous said...

mende uh kene pakai slalu ke?? ke kesan jangke pnjng??

mystery,mystery,why? said...

mmg btol2 jadi ke?t 'misai' tu xtumbuh makin kasar ke?

Anonymous said...

try check wanitabermisai.blogspot.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates