18 April 2010

Kalau kamu blogger yang bagus sila jawab pertanyaan ini.


Apa perkara yang paling menakutkan dalam hidup kalian...?? Readers, silent readers, n sesiapa yang terbaca entry ini tolong jawab pertanyaan ni boleh tak..? Saya sekadar mahu anda berkongsi rasa. Tq =)

30 comments:

*Dak kecikkk* said...

saya TAKUT kehilangan kedua2 org tua saya..saya taktahu apa akan jadi pada saya kalau diaorg tiada..Kedua2nya harta dunia saya.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

perkara paling menakut kan...
elis [gadis ayu bersukan lasak]
hahahahahaha...

angah iza said...

takut kehilangan nyawa...
sbb rasa masih lom sempurna amalan yg hendak di bawa ke sana

Zariza said...

takut kehilangan org yg paling kita sayangi..

archiguys87 said...

perkara yg paling saya takutkan sekarang adalah
melihat semakin ramai umat islam membuat dosa termasuk diri saya sendiri samada dosa kecil atau dosa besar.. mereka tdk segan melakukan dosa,saling membunuh,berzina,minum arak dan sebagainya..kenapa saya kata takut,ini kerana semakin byk dosa semakin dekat kita dgn kiamat dan kita tdk sedar akn ketibaannya. dan sekarang pula kita sedang di tindas oleh org kristian,tidak kah kita takut akn semua itu. KITA SEMAKIN JAUH DGN NABI MALAH SEMAKIN DEKAT DGN DAJJAL..... wallahualllam..

archiguys87 said...

sedap la lagu kat blog awk ni..apa tajuk dia ekk..

lemonade said...

Dak kecikkk: trma ksh atas pndgn kamu.

lemonade said...

meniti senja: anda mahu sahut cabaran saya atau tidak? ~haha

lemonade said...

sis iza: itu perkara yg sering saya fikirkan hampir setiap saat. tp sy tetap leka.

lemonade said...

zariza: hmmm.. ada orang yg saya tnya tapi langsung tidak tahu apa yg ditakutkan dlm hdp dia.. jiwa dia kosong agaknya.

lemonade said...

archiguys87: betul cakap kamu. sy pun sering terfikir benda yg sama dgn apa yang kamu katakan. sy manusia lemah. hmm.. apa pun trma ksh ats komen kamu.

tajuk lagu blog ni MUHASABAH CINTA: edcoustic

archiguys87 said...

http://kitblogger.com/index.php?ref=archiguys

deqyalalink said...

saye takut mati.

ejaa said...

takot hilang orang tersayang:(
menangissss ooo!!!!sumpah!

min said...

takut memikirkan diri x ckup sempurna
kemana nnt akhirnya..

lemonade said...

deqya: saya juga... (~_~)

lemonade said...

ejaa: betul tu. yg ni pn perkara yang paling menakutkan dlm hdp sy. tapi semuanya bukan dalam jangkaan kita kan. hmm..

lemonade said...

min: apa arah tujuan hdp kita sebenarnya....

archiguys87 said...

sama2..saya hanua cuma ingin menyampaikan apa yang sepatutnya..anyway thanks biyau tajuk lagu tu..

jgn lupa klik kat link ni..

http://tip-adsense.com/index.php?ref=badguys

ARC™ said...

yang menakutkan ialah bile ade awek salah paham dgn entry2 mesra dalam blog

lemonade said...

archiguys87: tq

ARC: haihhh.. kdg2 kita x tau apa yg orang lain fikirkan.. sbb tu blh timbulnya salah faham.

aieOreo said...

perasaan tak mampu nak buat apa2..
helpless oreng puteh kate..
sgt~sgt~
menakutkan..
dan ofkos la..
ajal..
huhu

lemonade said...

oreo: takutkan ajal sbb kita blm bersedia kan.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku sudah PASTI...
SAHUT...
hehehehe...

lemonade said...

meniti senja: majulah go-kart untuk ko. hahaha sahut jangan x sahut.

Sarah Zulkefli said...

beb, dak ipoh ker??? hehehe..samala kita :)

lemonade said...

sarah: yup. ipoh. hehe

اِسمِي نَادِيَة said...

perkara yg menakutkan..saat menghadapi kematian..:(

hmm..selain tu,takut ngan perkara silam..adehh..~..

lemonade said...

nadiah: kematian itu pasti akan berlaku. tapi sy sendiri msh belum bersedia ke arah itu..

Rashid said...

salam

Elis, paling menakutkan.. tiba-tiba bumi keluar asap.. gunung-ganang pecah keluarkan lahar.. air laut melimpah luah membasahi bumi.. matahari bulan bintang jatuh berguguran.. manusia keluar dari rumah masing-masing memenuhi jalan, cuba menyelamatkan diri.. bertempik bertempiaran penuh ketakutan..

Tiba-tiba bunyi tiupan sangkakala..

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates