01 April 2010

Saya TENAT. Otak saya bengkak. =(

H.I, terima kasih beri saya baca puisi hasilan kamu.
Saya akan simpan baik-baik. =)

Saya nak beritahu semua...

Saya tenat minggu ni. Minggu depan juga.
Otak saya bengkak. Macam ada sesuatu yang perlu dihambur keluar.
Betapa stress bila proposal di 'reject' sedangkan sudah 5 draft dibuat sebelum itu.
Dengar khabar, mungkin akan di'reject' lagi. Maka, akan jadi 7. haihh... (^_*)

Malam tadi saya betul-betul balas dendam.
Saya telan pil.
Saya pengsan 9 jam tanpa sedar hingga tepat jam 6.00 pagi.
Inilah penangan beban tugas kerjaya macam saya.

Memang patut isu beban tugas ini dikaji.
Memang patut. Memang patut, Memang patut.




Sekian.


8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sabar elis...
perjuangan mesti diteruskan...

cik.pija said...

huhu bersabar laaa.. huhu setiap kesusahan tu, bila akhirnya dapat kemenagan, mesti lagi bestt. erk. ayat apekah ni. agagagagaga

LEMONADE said...

meniti senja: ye, aku tahu tu. tq =)

LEMONADE said...

ejaa: sy fhm apa yg kamu maksudkan. =)

cik.pija said...

hahahah ayat ke***ng pun kamu paham kaaaaaaa
hahahaha

LEMONADE said...

ejaa: cikgu mestila kena faham smua perkara. hoho!

Asfan Ash said...

aku terasa stres yang meninggi dalam nada kau. Perlukan bahu untuk bersandar? =P

LEMONADE said...

ARC: yes. perlu. perlu. haha stress dh memuncak.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates