14 April 2010

Lantak kau lah. Ada aku kesah..??

Sikit-sikit tak puas hati. Sikit-sikit tak puas hati. Tak puas hati je sikit-sikit. Buat hal masing-masing dah la. Aku pantang betul dengan orang macam ni. Nak banding-bandingkan aku dengan orang lain. Hey, aku tak boleh nak jadi hipokrit. Tak reti nak berpura-pura baik nak mati. Menyampuk apa yang orang seusia kau bualkan. Serious shit. Aku tak reti. Kau bercakap pasal anak-anak lah. Laki kau lah. Murid itu. Murid ini. Sorry la aku nak join. Aku bukan di tahap usia macam kau. WTF lah orang macam ni. Kalau diri sendiri bagusssssss sangat tak pe jugak. Bimbing tak nak. Tahu nak meng'condemn' je. Bajet aku akan turut kata kau ke? Sorry la, kalau manusia yang keras hati kepala batu macam aku ni lagi aku buat bodoh ada la.

10 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ayoooppp...
sape wat elis marah...
tgk...
dari "ayu" dah "layu"...
ayuuuppp...

ejaa said...

hoooo sabo2. kite ppuan elis. ahakss yoyo je cik ejaa ni..

tak pe la, marah kat orang tu leh ilangkan stress tau. berisgtifar byk2 :)

angah iza said...

org BODOH je mcm tu elis oi ...
sis pon benci manusia sikap mcm tu .
nak menkondem org lain je

lemonade said...

meniti senja: bukan layu, dh ganas semula ni ha.

lemonade said...

cik ejaa: manusia ni ada macam2. ada yg suka jaga tepi kain orang. ada yg jg hal sendri. yg suka jaga tepi kain org ni la yg sy bengang.

lemonade said...

sis iza: ingat kita macam dia agaknya. duduk berlonggok pot pet pot itu ini. buat tugas sendiri dh la. itu pun nk cakap kita x bergaul. ntah apa2.

ARC™ said...

hoho mara nampak?jangan ar marah nanti tak cun dah. kalo xcun cmne kite nak skandal?hahhaha

jk

lemonade said...

ARC: marah kejap je ni. nnti ok la. kui3

..::..ein..::.. said...

nape ni marah2...sape yg buat..meh ein tolong sekeh kan ye...xmo dh marah2..nnt x comey cam selalu...

lemonade said...

ein: ada la sorang manusia tu.. xboleh tengok orang senang kot. hmm...

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates