12 April 2010

Main go-kart next week lah.


Semalam pergi lunch dengan Mc Lynn di Pizza Hut Tambun. Dalam poket kering pun boleh pergi makan pizza. Bukanlah demand sangat, tapi dah jemu sangat hari-hari makan kat Restoran Bonda. Ubah selera sebelum muntah darah kat restoran tu. (>o<). Hmm, aku makan Chunky Loaded Pizza. Bestttttttt... Rugi Ceroi tak turun Ipoh. Kalau tak, boleh aku belanja ko makan. Err, tak boleh tak boleh. Aku belanja minum je sebab ko kan tengah diet. =p


Saya makan ini juga. Cheese-baked Meatballs. Kenyang sampai tak berhabisan. Jangan tiru amalan membazir macam ni. Tak sengaja ter'order' lebih. =)

Cheese-baked Meatballs

Hmm, sebenarnya aku n housemates tak pergi pun main go-kart tu semalam. Diorang tiba-tiba dapat tahu ada observation hari Isnin. So, diorang kena prepare. Maka, kami plan nak pergi weekend ni pulak. Harap-harap jadilah kali ni. Aku pun dah survey tempat go-kart tu. Even litar go-kart tambun tu tak la sehebat mana pun tapi sekadar nak release tension tu boleh kot.




p/s: Sedang teruja mahu ke Bandung dua bulan lagi.. =)

23 comments:

cik.pija said...

rindunya pizza:(

LEMONADE said...

ejaa: pizza pn rindu ke? hahaha rindu pizza ke rindu abg pizza ejaa..? ponnnnn ponnnnn... kui3

MFarhan said...

pilihan menu yang menarik..
mmg menyelerekan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berlatih dulu tau...
nanti aku trun...
ingat deal kite...
sape kalah...
kene wat ape...
hehehehe...

LEMONADE said...

walk: sila2 cuci mata.. =)

LEMONADE said...

meniti senja: kalau aku kalah pun mgkn aku sengaja buat2 kalah sbb kesian dgn ko. hahaha

deqyalalink in-situ said...

wah wahh sgt sedap ok!! nak sikeett T_T
nak g bandung x pat, maka nak brgn dari bandung yeh ! :p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sudah la..
ko jgn nak bg alasan same aku...
hahahaha...

angah iza said...

kemain lg makan sedap..
sis setahun 2x je dpt makan pizza :(

LEMONADE said...

deqyalalink: boleh2 meh la dtg ipoh. hihi satu hari nnti pergilah. dekat je pun. =)

LEMONADE said...

meniti senja: kita tengok nnti... aku takot ko terbabas je. x dpt imbang. hahaha

LEMONADE said...

sis iza: xpe. sis belajarla buat pizza sendiri. nnti dh pandai hari2 boleh mkn pizza. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
xdapat imbang???
pls...
mase tue eden dah selim...
hehehehe...

LEMONADE said...

meniti senja: aku mls ckp banyak lah kan.. kita tggu dan lihat saje lah ye. =p

Syafiq Kadiran said...

sedapnyer....
tetibe rasa nak makan piza lak tgh2 malam ni...

lemonade said...

syafiq: pergilah order. hihi =p

s A i F u L z A k W a N ® said...

pergh..mcm sodap..
hehehe..nk try la..

lemonade said...

saifulzakwan: bukan macam sodap tapi memang sodap. torai-torai. hihi

Anonymous said...

fuh.. nsb bek dtg cni pas mkn piza.. hehe

lemonade said...

maCy: kalau x, sure meleleh x hingat. haha

cintaleaixora said...

beshnye pizza.......!! best ke men go kart eh.. kena g try nie.. hee

lemonade said...

lea: meh la dtg ipoh. main kat cni. =)

Teh Tarik Drinker said...

kena compare ngan go kart kat shah alam... :D

tehtarikmemoirs.blogspot.com

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates