24 July 2010

Aerobic dance?? Done!! Shopping is the best therapy setelah berpenat lelah dengan tugas bukan?


Tajuk pun manglish tak agak..=) Fuhhhhh!! Fuhhhh!! Fuhhhhh!!! Legaaa... bila second project dah berjaya dilaksanakan. Tinggal lagi satu project je. Tak sabar nak langsaikan semuanya. Letih ohh nak kena siapkan 3 project dalam masa sebulan. Rushing ahh.

Seperti yang aku beritahu dalam previous entry, hari semalam kan aku ada aerobic dance kan kat sekolah. Ni la second project aku. Bersungguh kot practise dua minggu untuk project ni. Berakhir hari semalam, maka, selesai la sudah..

muka happy kot (^_^)

Selain daripada aerobic dance untuk warga sekolah, aku dan partner jugak melatih budak untuk pertandingan pada hari yang sama. Tak sangka wei, johan siot budak-budak aku. Tak sia-sia aku terpekik terlolong ngajar dorang menari. Bangga. Bangga. hikhikhik

Balik umah terus tido tak ingat. Letih tak terkata ohh. Dua minggu all out untuk project ni. Sooooooooo, sebagai hadiah kepada diri sendiri... maka, hari ni aku pergi shoppinggggg beli baju tiga belas helai~!!! ngahahahahaaa (=_=) (tipu je, tiga helai je laa..) hihi


4 comments:

arboqskii said...

waaa. . . sy suke tgk cikgu aerobik..haha
intership ok je
lg 1 projek lum wat..minggu last nie on projek
baca r entry roti lilit terbakar

fara said...

wow! congrats elis!

hampir2 tertipu dgn 13 helai baju.
huhu~

lemonade said...

arboqskii: samala, mggu last ni bru nak start projek 3. oke, nnti sy baca.

lemonade said...

fara: hahaha nasib baek x tertipu kan.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates