20 July 2010

Nekad untuk Sony Cybershot P!nk dan Nikon D90


Sejak digi cam Olympus aku jahanam, aku nekad nak ada dua benda ni. Digital camera Sony Cybershot dan DSLR Nikon D90.




Tahun depan benda ni mesti akan jadi hak milik aku. Tak dapat dua-dua dapat satu antara dua ni pun tak apa.




*kemaruk nak beli camera

16 comments:

arboqskii said...

sony da penah test....mmg cun pic ...lgpun brand sony kan3....DSLR tu pun nak smbar 1 bile da keje nnti...haha

lemonade said...

arboqskii: kita g beli sama2 la dua benda ni nnti, dpt murah sikit kot. hihihi

Fara said...

wahhhh~~
pasni mesti gamba2 elis sume cun2 belaka!

:)

Zura said...

akak doakan erk....nti dh dpt jgn lupe snap gmbr akak byk2 tau...hehehe

lemonade said...

fara: hahaha kalau dh x cun tu amik gambar dgn camera ape pun tetap x cun jugak. haha

lemonade said...

kak zura: insyaAllah kalau dh beli n jumpa akak bole la shoot. hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berape harga dua benda tue???
aku pon nak gak...
;)

lemonade said...

meniti senja: kalau ko ada 7k skrg jugak boleh g beli dua-dua ni.

misz_atiey said...

ciyok2! mesti beli..hihii

lemonade said...

misz atiey: yeahhhh!!! mesti.

maCy said...

knape msti pinkkk??

lemonade said...

macY: ntah. sebab suka Pink lah. hehe

naNa.neRRa said...

suke gak yg warna pink tuuu! :)

CinTa Lea IxoRa said...

laa.. nape smpi nk 2 camera... bli yg bsr tu satu kan da ckp? ;-)

lemonade said...

nana: pink itu menawan! hehe

lemonade said...

lea: sebab tamak haloba. ni lah jadinya. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates