27 July 2010

Wedding Card gua dah jumpa!!

ni konon-konon je


Aku busy sekarang. Nak siapkan projek, portfolio, penyelidikan tindakan dan macam-macam hal dengan masa depan. Tapi sambil-sambil aku menyibukkan diri dengan tugas, aku jugak menyibukkan diri dengan men'survey' hal-hal berkaitan wedding preparation. Cewaahhh!! haha

Pendekkan cerita, survey punya survey... aku terjumpa satu wedding card yang tersangatlah smart wei. Cantik menarik tertarik kau memang da bomb lah kan! Itu bagi aku lah. Bagi kau aku tak heran pun kalau kau tak suka. Sebab aku yang nak kawen bukan kau. ngahahahaha (evil laugh)

Itu je nak cakap kali ni. Mr. Lemonade!! Take note oke. Saya nak kad tu jugak. Taknak kad lain. (6_9)


12 comments:

arboqskii said...

ad stail.....busy2 yer...argg last week

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cis...
mengungut mr.lemonade...
;)

Mysarah Rahman said...

siyes lawa. modern gittewww :D

fara said...

laen dr yg laen :)

LEMONADE said...

arboqskii: hr ni pulun 3rd project. urghhh!!

LEMONADE said...

meniti senja: x ugut pun.. mengade je. haha

LEMONADE said...

mysarah n fara: haish. bukan kad ni laa... ni sy cedok kat google. kan ke ada tulis bwh tu konon-konon je. aiyayaa~

PuanPepel said...

wah....harinya suda hampir..

LEMONADE said...

mieramerr: xde la hampir sgt. prep je awal sikit.

Fathiyah said...

lu jn lupa hntr kad kawen lu kat gua ha...hehehe

LEMONADE said...

kak fathiyah: haahaha gangster betol. ngahaha ok, nnti gua hantar. tp lmbt lgi.. hihi

lemonade said...

hamzah lan: apesal dtg2 terus gelak ni?

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates