02 July 2010

Berakhir sudah semuanya..~

Dah hampir sebulan tapi malam ni baru dapat buat tag. Nak kata busy, tak jugak. Nak lata internet connection macam vavoooonn mungkinlah. Tapi malas adalah jawapan yang tepat kot. hihihi

Ini tag dari Kak Nurul Fathiyah yang join Miss Gorgeous 2010 tu. Sila vote untuk beliau..~

Apa yang ada dalam tas tangan saya?


Pen (ini identiti guru tahu?)

Digi Cam (senang nak camwhore tepi jalan. haksss!)

Handphone (kalau tak ada at least dua handphone saya boleh jadi sewel. kehkeh)

Compact powder ZA (penting untuk si muka sememeh macam saya)

Lip Ice Sheer Color (sy tak boleh hidup tanpa lip ice)

Lip Balm Sebamed (sy tak bpleh hidup tanpa lip balm juga. Setiap jam saya perlu pakai lip balm)

Asam (wajib ada sebab selalu pening kepala dan mual tekak)

Wallet (mesti ada wang walaupun sedikit takut emergency di perjalanan)

Pendrive and card reader (kadang-kadang ada kadang-kadang tak ada)

Tiger balm white or minyak Yu Yee Cap Limau (minyak angin ni wajib ada, tak boleh tiada)

Brooch (at least kena ada satu)

Hand sanitizer Dettol

Spectacle case

Card holder

Kunci rumah dan Kunci kereta (tiada dalam gambar)

Tissue (juga tiada dalam gambar)


Tersebut adalah antara barang-barang yang mesti, selalu, wajib ada. Yang selebihnya hanya sekadar di pinggiran kot. hikhik


Saya mahu tag:
Anda yang membaca entry saya kali ini. kehkeh


Sekian.

12 comments:

Fathiyah said...

tag awak pun akak tak sempat buat lagik...

hehehe.tq promote akak.sgn nih...

LEMONADE said...

kak fathiyah: tape. tape. sy tau akak busy sbb akak kan dh bersuami. hehe welkam2. ade upah tak? =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

maaf...
aku xder handbag...
;)

fara said...

Elis!!!
Byknye hp!!!
hehe

:)

LEMONADE said...

meniti senja: ko aku kecualikan. kehkeh

LEMONADE said...

fara: ada banyak lagi di luar gambar ini. ahaha tapi henfon cap ayam je, bukan blackberry or iphone. hehe

ryn said...

ni kalu ryn jawab, ntah hapa la kan kuar dr henbeg daku

lemonade said...

ryn: jawab je la ryn. suka-suka je ni. hehe

ryn said...

hahaha.. nanti ryh jawab keh

LEMONADE said...

ryn: orait. hehe

Zura Tahir said...

dh macam first aid kit je handbag elis tue...hehhe

lemonade said...

sis zura: biaselah kak, x leh jauh dr minyak angin. hehe

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates