07 July 2010

Myvi Limited Edition. Sesuai untuk GADIS macam saya!

Dazzling Red tapi macam PINK kan?

Myvi SE wajah baru yang ditunggu-tunggu keluar bulan June tak muncul-mucul. Akhirnya, hari ni muncul Myvi Limited Edition color Dazzling Red atau senang cakap PINK lah kan? Atau kau ada nampak macam purple ke? Apa pun, aku suka kaler ni. Suka gila! Kalau duit cukup, sekarang jugak aku pergi Perodua. Cash n carry. Kalau ada ready stock lah. kahkah bajet macam nak beli dress je. Err, actually aku tak sure bila Myvi ni keluar. Mak aku kata hari ni sebab ada dalam paper. Aku belum baca paper hari ni lah. kehkeh

Bila aku tengok je ads Myvi Limited Edition ni kat FB, terus aku klik. Wah! Memang teruja sebab color dia memang sesuai untuk gadis-gadis yang gedik sikit-sikit macam aku. Gedik bertempat ok! (>.<) Lepas tu, dan-dan je mesej mak bagitahu ada Myvi Limited Edition color Pink baru keluar. Harus tak tido kalau dapat ni. hoho! i loike!


Tapi seat dia aku macam tak berapa berkenan sebab ada kaler merah campu-campur macam tu. Kalau buat leather seat kaler hitam macam Myvi SE kan lagi smart.


Korang suka tak Myvi Limited Edition Dazzling Red ni....??


14 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

Myvi wana pink>>i like too...ehhehe

LEMONADE said...

honeybunny: dazzling red actually.

cikNiarun said...

perghhhh..memang sangat cun weh!

LEMONADE said...

nurain: mmg dia buat utk ladies. aku nak wei!

PuanPepel said...

sangat kegadisan..tidak cecuai untuk ai yg macjo..haha

miszgarfien said...

i loike!!! hehehehe...tapi tu la...klo leather seat mesti smart...

LEMONADE said...

miera: kalau anda macho ini tdk sesuai utk anda. hahaha

LEMONADE said...

ein: betul. kalau nk tukar leather seats kena anta kedai. haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

suka la kalau ko bawak aku naek nie...
;)

ryn said...

design cun, tapi ai tak suker pink.

fara said...

Elis,
Frh mmg minat giler taw ngan myvi ni.
klo kua yg kaler pepel...
mmg konpem frh nakkkk!!!
haha. bajet mcm nk bli dress gak.
sbnrnya duet takdakk.
haha

:P

LEMONADE said...

meniti senja: ko x malu ke kalo naek kete pink ni ngan aku? hahaha

LEMONADE said...

ryn: tapi i sukeeeee! kehkeh

LEMONADE said...

farah: betul tu farah. tapi seat dia tu mcm spoil la.. buat la leather seats. bru smart.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates