03 November 2010

Aku dan Blog


Motif gambar??
Aku seorang yang penyayang pada binatang. Kau tengok! Kaki yang busuk ni pun rama-rama boleh hinggap. Betapa rama-rama tu rasa selamat bila ada dengan aku. haha!

Aku sebenarnya dalam proses nak tukar layout blog hitam aku ni. Korang yang mengikuti blog aku sejak dua tahun lalu mesti sedar yang aku tak pernah tukar layout blog ni. Aku bukan tak berkeinginan nak ada layout yang kebabooomm lah sangat macam korang tapi sebenarnya aku takut nak buat. Aku  takut tempat ads nuffnang aku yang tiga ketul ni hilang dan takut kalau-kalau link korang-korang ghaib tanpa dapat dikesan. Ingatan aku bukan power sangat sampai boleh ingat korang punya URL. Lemah daya ingatan jugak aku ni rupanya. hihi 

Aku pernah try tukar layout blog ni dua kali kalau tak silap. Lepas tu, bila view je habis semua nuffnang tak ada function. Jadi pelik. Keluar coding-coding hape ntah. Tu yang aku tak nak pisang berbuah dua kali tu. Serik weh! Tapi teringin tu tetap ada. hee

Apa pun aku cuba jugak bermain dengan layout-layout baru kat blog aku yang dua ketul lagi.  Tak ada siapa pun tahu itu adalah blog aku. haha! Chow!


8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa...
akhirnye...
hilanglah kegelapan pas nieh...

LEMONADE said...

meniti senja: aku syg blog hitam ni. simple. x berat. org nk bukak pn x perlu berjam2 tggu. haha!

arboqskii said...

salam...cam ne?...da abes exam ke?....geng rbt sume da abes exam...hehehehe

LEMONADE said...

arboqskii: belum lagi. ada satu paper lagi next week. geng rbt tu ape? hee

amal said...

ahaha..kita sama la.. takut nak tukar layout sebab takut nanti hilang sume link ehehe.. anyway, looking forward to ur new kebaboom layout! :D

lemonade said...

wani: ahaha sbb pernah terbaca ada blogger yg hilang link kwn2 bila bt layout bru. grrrrrr.. kena berhati2 sblm buat. hee

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Terpanggil utk menyebuk sini... setakat pandangan, layout ni dah cantik... Hitam itu menawan dan satu lagi... tulisan nampak jelas biar apa warnapun

LEMONADE said...

fuziani: hehe thanx!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates