07 November 2010

Pre Wedding Photoshoot Part 1

Hye korang! Hye b2b!

Siang tadi i ada pre wedding photoshoot dengan Mr. Photographer. Photoshoot berlangsung di Station Keretapi Majestic Hotel Ipoh dan di Taman Botani yang juga terletak di Ipoh. Bertemakan orang Melayu zaman dulu-dulu dan zaman moden. Modenlah sangat kannn! Tema je zaman moden tapi aku tetap gadis kampung yang ayu dan sopan  makan ulam-ulaman, budu, belacan, cencaluk, cekodok, cencorot bagai. Erkkkk cencorot dengan ulam-ulaman  tu aku tipu! hikhikhik

Soooooo, sangatlah teruja dan excited nak tengok gambar-gambar pre wedding siang tadi. Thanx to Mr. Photographer dan rakan-rakan beliau yang menceriakan suasana sepanjang sesi photoshoot berlangsung. Part paling aku takleh blah bila kena panjat gerabak keretapi. Nak tercabot jantung aku rasa! Tapi pura-pura cool dengan berkain batik berbaju kurung cotton memanjat gerabak dengan tenang. fuhhhhh!! fuhhhhhh!! (mujur pakai legging sebelah dalam) Siapa bilang gadis melayu tak melasak! hahaha!

Tapi kan, cuaca tak mengizinkan untuk ber'photoshoot' banyak-banyak di Taman Botani yang bertemakan gaya moden. :( 

*** Encik Tunang! Kamu tak belanja saya benda tu!! Tutti Frutti, Ice cream McD dengan Kinder Bueno sepuluh paket!! Kalau saya tak dapat jawab exam last paper Selasa ni semua sebab awak tak belanja saya tiga benda tu! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr (=_=)"

8 comments:

amal said...

mana gambarnye? nak tengok gak :D

lemonade said...

wani: sabar. sy pun x tengok satu pun lagi. tggu mr.photographer bagi selasa ni. :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alasan xleh jawab sebab makanan..
hahaha...

lemonade said...

meniti senja: manusia x blh hdp tanpa makanan. haha!

fara said...

tak saba nak tgk gamba!!!!
weeeeeeeee~

ThE kOpi suSU said...

ewah2..g gak yek..sape yg teman kan...mr.tunang ok x?? sory la sis xdapt temankan kali nie...xsabar nk tgk pic pre weding tersebut...wiki2....

lemonade said...

fara: x sbr jugakkkkkkkkk.. hehe

lemonade said...

kopi susu: xde sape yg teman. kwn2 budakpensel je ade. halim ok je. esok bru dpt gambar. hee

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates