06 November 2010

FOKAI BINTI KEMPIS Nak Cash Out NUFFNANG lagi.


Nama baru aku, Fokai binti Kempis. :p
Tu payment advice untuk cek pertama daripada Nuffnang yang aku dapat bulan  April yang lalu. Berapa earnings yang aku dapat rasanya tak perlu untuk aku jaja di sini. Dah licin pun aku guna.

Motif? 
Rasa nak cash out kali kedua lahhh. Tengah fokai sangat-sangat sekarang. Makan hati berulam jantung je hari-hari. Errrrr pepatah macam berkait kot. haha! Kali ni earnings nuffnang aku memang agak mantap berbanding dulu. Terima kasih pada korang-korang dan Encik Nuffnang yang baik hati. Kalau campur dengan dana Encik Tunang dah boleh beli Melacep Whitening Mary Kay tau! hehe Tapi aku tak mampu bertahan untuk mencapai tahap 4 angka sepertimana yang aku target dulu. Chaitt! Dulu konon nak tunggu ribu raban baru nak cash out. Dasar mata duitan! (tak pasal-pasal menyalahkan diri sendiri). ehehee

Tapi kan kalau cash out sekarang pun, Encik Nuffnang mesti hantar cek 3 bulan lagi. sobsob :( Encik Nuffnang hantar la cek tu awal-awal sikit. Saya tengah fokai, no fulus anymore. Tak lama lagi YES. Bagilah saya shopping time YES nanti dengan duit Nuffnang ni. (dengan harapan orang-orang Nuffnang baca entry ni) hihi


Aku dan maggie mee tak dapat dipisahkan pada saat-saat seperti ini. Chow!

11 comments:

Shakina Farhan said...

wah..bleh belanja kina.hehe..;P

s.a.r.a.h. said...

byknye..
bley banje mai nieh..
keh3
:P
sis da tag utk sis :)

Zura Tahir said...

erm...nie dh tahap pokai teruk nie elis..

Aqilah Nur said...

berapa byk dpt tuuu?

LEMONADE said...

kina: boleh! on my wed day nnti. hihi

LEMONADE said...

sarah: x mention pn bape cane leh tau banyak? haha thn dpn sy belanje makan kenduri kat umah.

tag? ok, nnti skodeng!

LEMONADE said...

sis zura: mmg pn kak. biaselah last sem mmg cmni. hee

LEMONADE said...

aqilah: bnyak mn dpt tu xpntg kot nak expose di sini. hee kamu tnya encik nuffnang kalau2 dia nk bg jawapan. :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

maggie mee sgt superb...

lemonade said...

meniti senja: mmg btul2 ho liou lahhhh! :P

Gas Contractors North Las Vegas said...

Thankks for writing this

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates