09 November 2010

Taraaaaa!!! Gambar Pre Wedding Photoshoot

Gambar pre wedding baru dapat malam ni. Nak upload ke tak ye? Hmm, kalau ramai yang request nak tengok i upload esok. Kalau tak, aku upload muka aku jela yek. Bajet kau artissss lah kan. haha! Tak kisah pun. Aku sebenarnya bukan apa. Aku tak minat nak tayang tunangan kat blog hitam aku ni. Bukan sebab dia hensem ke apa. Oh no! Dia biasa-biasa aja. Macam kita-kita jugak. Kalau korang perasan memang tak de pun gambar dia kat blog aku. Sampaikan ramai blogger yang tak tahu aku dah bertunang. Low profile bukankah lbh bagus? *wink

21 comments:

..::..ein..::.. said...

alaaaa....igt kan dh ade gmbr td...

ElyaElmo said...

alaaaa letakk jee skett :)

misz Canthek! said...

buh je la gambar tu kak...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

low profile o low yat???
hehehe...

lemonade said...

ein: ting tong! hahaha

lemonade said...

elya: akan dipertimbangkan.:)

lemonade said...

misz chantek: try tgok esok lusa. hee

lemonade said...

meniti senja: dua2 pn blh. ahaha

Mia-Ina said...

la..ingatkan ada gmbr..baru nak tgk..

lemonade said...

sis mia: later ya. hihi

K.I.N.A said...

tertipu..haha..cepat2 upload..

lemonade said...

kina: haha ok. i will. :)

ThE kOpi suSU said...

uplod la copek~

lemonade said...

kopi susu: ok. sabar2.

~ iza ~ said...

haipp..nak kena babap ni..baca tajuk, igtkan gambonya dah ada kat entri..
ala sis..masukkan la..leh kenal2..hehe.. ;)

lemonade said...

sis iza: haha sabar2. mlm ni or esok akan di'upload' ok.

::alwaniamalini:: said...

nak tengokkkkkkkkkkk~ :D

lemonade said...

wani: sabar2. jap g upload.

fara said...

nak tgkkkkkkkkkk!!!!

mabuk said...

kasi taruk la...
sharing is caring lor

lemonade said...

mabuk: sabar. sabar. dlm proses.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates