15 December 2008

Finally...

Aku berjaya menamatkan kursus Inspirasi Kreatif bersama Aishah dengan jayanya…cheeewahh!! Aku lah peserta termuda kata YB Joe yang hadir merasmikan majlis penutup kursus ni. Hehe.. semalam seperti yang telah aku citekan sebelom ni, aku wat bunga telur emas dengan bekas bunga rampai. Sakit nak mati tangan aku memintal-mintal dawai. Tapi sebab nak tengok benda tu jadi hasil kerja tangan aku sendiri, aku buat jugak. Hasilnyee.…feewwwwiiiiittt cantik dowh bunga telur emas dengan bekas bunga rampai yang aku buat tu. hahahaaa bukan aku saje2 mengaku, orang lain pun cakap camtu. hehe bangga la pulak kan. Tp hari ni memang rasa sakit giler ar tangan aku.

Petang tadi aku kuar pi cari benang cross tich (betol ke eja camni..?) n benang DMC nak jahit tudung, tp x jumpe la pulak..dh habis la, ape la…tyme aku nak mesti camtu. Tyme kite x nak berlambak-lambak je jual. Bengang jek rasa.. Pastu, aku pi hantar 3 pasang baju kat umah kak nah. Sepasang baju masa merisik pastu 2 pasang lagi baju hantaran aku. Cam bese la, sekarang ni aku kan tengah kemaruk wat kurung moden, so tiga2 tu aku wat kurung moden lah. Nadia (my kezen) bertunang 25hb ni, x tau lagi nak pakai baju mana. Nak jahit manik dulu pada baju kasi mengerlip ckit. Hikhikhik

Hurm, setakat hari ni kawasan rompin tempat aku ni x de lagi yang jadi mangsa banjir walaupun hujan agak kerap sejak 3-4 hari lepas. Mudah-mudahan x banjir la tahun ni sebab tahun lepas dah banjir teruk. Semoga selamat semuanya…


causinci

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates