10 December 2008

JAHIT MANIK....!!!

Tengok title tuh! Ahaaaa…I got new hobby since today.. JAHIT MANIK..!! ya, jahit manik…sangat teruja bile aku baru blaja dengan mak pagi tadi beberapa jenis jahitan menggunakan manik. And wut I sooooo bangga is aku dah berjaya menyiapkan 2 jenis jahitan pada lengan baju kurung mak aku n leher baju aku hari ini..eewwwweeehuuu sangat bangga dan teruja untuk melihat hasil yang seterusnya..hahaaa

Actually, mak aku blaja jahit manik ni masa dia pegi kursus jahitan manik hari tu. This Saturday, mak aku as a naib ketua wanita umno akan mengadakan satu kelas jahitan manik di rompin. Tempat adalah terhad untuk insan-insan yang terpilih sahaja. Kepada yang tidak terpilih sila menuntut ilmu di tempat lain lah ye. Hahaha n the jemputan khas untuk ajar jahitan manik n lain2 jahitan this Saturday ialah AISHAH..penyanyI yang nyanyi lagu Syurga di Telapak Kaki Ibu tu..Pagi tadi AISHAH ade call my mom tanya pasal kursus yang dia nak buat tu n jalan nak ke rompin. Aku nak join gak class dia nanti. Yeay yeay nak ikot mak pegi. Hahaa harap2 aku x bangun lewat. Excited ni blaja jahit-menjahit sejak menjadi tunangan orang nih. Kui kui kui

Hurm..dia dalam flight otw 2 balik tawau ni. raya kelmarin dia ada datang ngan apis. Semalam pun ada datang gak sebab mak suh dia lunch kat umah aku. Pon datang ngan apis gak (peneman setia tu..). haha aku x pegi pun umah dia lagi kali ni. next tyme lah..lagipun family dia busy dengan majlis pertunangan kezen dia. xpela xpela lain kali jer la kan. Banyak masa lagi..tp kan, “sempat ke?” hahaa insyaAllah sempat.. tadi aku bagitau dia aku blaja jahit manik pastu dia suh aku blaja masak jugak. Suh blaja masak apa lagi…ayam masak merah febret dia tu la..aku ni sebenarnya bukan tak tau masak, cuma kalo aku masak karang aku takot berebut lak orang nak makan masakan aku yang best tu. haha sbb 2 aku rilex jer skarang ni..nanti dah kawin aku tinggal berdua je ngan dia bleh ar aku masak slalu sebab xde orang nak rebutkan lauk masakan aku. Hak hak hak

Jap lagi dia smpai tawau, semoga selamat sampai dan dijauhkan daripada hasad manusia yang jahat. aku rindu dia..dapat jumpa kejap je kali ni..sob sob sob :(

Ok la, nak sambung jahit manik. Daaa…

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates