24 December 2008

NaDia, JaHiT maNik daN B-0-4….

Esok aku ke kuantan lagi… my kezen, nadia bertunang 25 dis ni. Hari tu aku bertunang dia datang, so ni majlis dia aku kena la datang plak kan. Baru la fair n luvly.. ekekeke actly, aku ngan nadia ni or adik bradik dia x rapat pun. Jumpe tu dalam setahun ade la skali dua je.. bcakap pun tak jugak sekadar melemparkan senyuman kambing je. cam tu la kitorang… masing-masing segan kot. Yela… dia anak datuk.. kaye plak tu, aku ni just an ordinary person je. wateva lah… yang penting aku nak ucapkan selamat bertunang buat dia. Sama-sama berdarah manis ni.. hikhikhik poyosss nak mati jek.

Hari-hari senang seperti biase la masih lagi diisi dengan menjahit manik pada baju.. kenapa aku suke jahit manik..??? Mungkin sbb manik tu kan colourful n aku sangat suke pada bende2 yang colourful camtu, so sebab tu la aku suke jahit manik. Btw, manik2 itu harus lah berkualiti dan berkilat ok. Yang tak berkilat wa tak minat sebab nampak cam idup segan mati tak mau je.. hahaaa semalam kirim ngan adik aku beli manik kat kedai pengantin k.gie. Dia bantai p beli 3 bungkus manik je sampai rm20. Amik kau! Nak sangat yang berkualiti. Padan muke aku. Kwang kwang kwang…
Hurm, petang tadi ingatkan nak amik baju yang aku hantar hari tu. tetibe k.nah cakap x siap pun lagi sebab dia banyak jahit baju sekolah sekarang ni. Adoyai… hancur luluh hati den dongar dowh! ingatkan nak p majlis nadia pakai baju baru tp harrraaammmm...xpela, pakai je la baju mana yang ade kan. Orang lain tu ade yang setahun sekali pun susah nak dapat baju baru. Aku ni patutnye reti2 sket belaja bersyukur. Aiyaaaa....wa nak insaf jap.. *%^^&&#$#@ hahaaaa

Alahai…bile pikir2 rasa cam nak menjerit jek! Aku kini sedang menghitung hari-hari pasrah.. nak tau sebab apa aku cakap camtu? sebabnye.. 3 januari ni adalah hari pasrah aku dan rumet aku. Kitorang akan ditempatkan di bilik yang baru! waaaaaaaa… kenapa nami suke menyusahkan hidup aku!! Tahu tak dia betapa aku sayang nak mati pada B-0-4!!! Dah bertahun aku stay kat situ senang-senang je dia nak bagi orang lain duk. MARAH beTuL SaYE..!!!! Entry aku yang awal2 dulu aku ade cite kes cam ni dan memang ada suara-suara yang mengatakan ada rombakan blik masa tu tp 2 smua tak berlaku.. kali ni betul2 JADI..!! Ke mana hala la aku nanti.. kadang-kadang rasa cam nak nanges je bile mengenangkan bilik kesayangan aku tu akan jadi milik orang lain. OMG! Harap2 aku tak ditukarkan ke bilik lain selain B-0-4. Rumet, kalo ko terbaca entry aku nih tolong la wat smayang hajat. Aku tak mo duk bilik lain. Aku tau ko pun xmo duk bilik lain selain bilik tu tp aku tengok ko tabah n redha sket dari aku. Aku ni cam lambat sket nak redha. Silap-silap duk sensorang bleh meleleh air mata. hahaha Opss! and al my stuff yang ade kat stor! Aku harap korang duk elok2 dalam tu sepertimana eloknya aku meletakkan keadaan kamu hari tu. Tolongla jangan berada dalam keadaan tunggang-langgang. Korang akan tambah menyusahkan hidup aku je nanti. Waaaarrrrrggggghhhhhh!!!!!!! Srabut kepala otak aku memikirkan smua itu.


>>> SEDIH, PILU mengenangkan B-0-4....:(

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates