01 December 2008

4 days more..

Smalam x de masa nak update sbb sangat busy mendecorate umah 4 da 2nd tyme. Waarrggghhh sangat penat. Ohh, really need a gud rest. Lap mengelap, buang membuang, angkat mengangkat, sedut menyedut seme aku buat smalam. Tp bukan aku sorang la..together gether. Hehe

Hari ni mak andam datang pasang mini pelamin. hari ni jugak orang dah pasang kanopi. Snap pichas! Snap, snap and snap again..ahaaaa moment penting dalam hidup aku nih. tp dorang x datang pun lagi. haha

Smalam aku dh start menginvite kawan2 datang majlis aku nanti. Tp x semua la..yang tertentu je. Kawan masa sekolah, masa kat kolej, kat uitm n kawan kat maktab..hanya sekadar jemputan, x dtg pun xpe.. nnti majlis korang aku lak x dtg. Hua hua hua jahat nak mati. Jus kidding.

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates