30 December 2008

kisaH pagi ini...

Tinggal sensorang jer hari ni… bosannn xtau nak buat ape.. mak ayah n abang aku pg kuantan settle pasal posting abg aku. Ayah ajak aku pegi aku x mo ikot. Kak ana n anis pg rompin jalan-jalan buang duet. Aku..??? duk umah buang duet dengan online..heheee *peace*

I bought some beads yesterday..ehehee im crazy of beads lately! Ni pun kirim ngan kak ana beli kat kedai Kak Gie lagi. Waaaaa… sangat seronok! Kedai Kak Gie macam2 jenis manik ada. Kalo nak beli yang berkualiti cam manik jepun tu kat kedai dia banyak jual. Berkilat. Tapi mahal sikit la. Malam tadi mak n ayah aku tengok hasil tangan aku jahit manik pada baju n tudung. Ayah aku cakap pasni jangan benti jadi cikgu sebab nak bukak kedai jahit manik dah la… hahaaa jadi cikgu sesambil tu buat la bisnes jahit manik kan. boleh tambah income. pasni nak blaja jahit baju plak la.. teringin sesangat.. nanti leh wat baju sendiri. X payah dah nak anta kat orang. Pastu nak bukak kedai jahit baju, tudung n manik. Wakaka impian setinggi everest tu.. Brangan nak mati! Hehee

hurm, hepi2 jugak….. tension2 jugak..

3days more… uwaaaaaa!!!! x nak balik maktab! x nak balik maktab! x nak balik maktab!!!!!!!!! Barang-barang semua x kemas lagi. Esok last aku update blog 4 dis year.. sebab on Thursday aku akan berangkat pulang ke KL dulu sebelum meneruskan perjalanan ke ipoh on Saturday. sob3

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates