28 December 2008

TuDuNg EkiN

Ahaaaaa… sejak dua menjak ni ramai yang terpengaruh dengan fesyen bertudung terbaru yang digayakan oleh Ekin. Termasuk aku. Keh3 Aku dah beli kat kuantan kelmarin 2 helai. Tp cam x best je sebab aku nak kaler itam tapi terbeli kaler coklat n biru. Yang biru tu ok la jugak tp yang coklat tu cacat ar.. sampai umah baru perasan ada cacat ckit. X best! X best! Hurm, on da way balik umah semalam aku singgah jap kat pasar minggu Pekan. Pergghhh jualan tudung Ekin serata tempat wa cakap lu! Ramai giler manusia berebut-rebut duk beli tudung Ekin. Adoyaii… lomah den nengok orang ramai cam tu.

Aku pun meneruskan perjalanan melihat ape2 yang menarik kat situ. Hehe sebenarnya tudung Ekin yang dijual ni berbeza-beza tahap kualitinye kalo korang nak tau. Kat butik biasanya dia jual yang agak mahal tapi kualitinya bagus dan jenis kain yang diguna pun jauh beza dengan kain yang di jual cam kat pasar minggu yang aku tengok tu. Kat Malay Town pun ade jual yang RM15 tapi kain dia masyaAllah panas nak matiii… x pakai pun, baru pegang dah rasa kepanasannya. Serius x tipu dowh. Tapi kalo yang RM30 tu kain dia ok la.. pakai pun agak selesa. Yang RM60 lagi ok cam yang Ekin pakai tu. Yang ni kain dia pun lain gak. Mak aku ada beli kat butik hari tu selai n dapat member card. So, pasni kalo beli tudung Ekin kat butik-butik n tunjuk card tu dapat la potongan ckit. Hehee


~Sekian saje kisah tudung Ekin hari ini… chow

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates