29 December 2008

SeLaMat Tahun Baru...1430H

SeLaMat MenYamBut Awal MuHAraM 1430H buat muslimin muslimat di seluruh dunia..
Hari ni seperti biasa aku mula jahit manik kembali. Hehee aku jahit pada tepi tudung plak setelah mendapat ilham daripada beberapa sumber. Malam tadi aku mimpi yang aku dapat rum 3rd floor Blok A tepi hutan tempat jin bertendang! Harap2 mimpi aku tak kan jadi kenyataan. Aku nak sangat kekal kat blik lama aku B-0-4. Blik yang menyimpan banyak kenangan.. sekodeng couple especially! Hak3 ini reality bukan fantasi. Sama je sekarang ni budak maktab ke budak U ke budaya couple tu macam dah jadi satu kemestian. Wuteverlah kan, janji korang bahagia.
Kamis ni aku turun Kl then hari Sabtu balik maktab. Sangat2 berharap bila sampai maktab nanti only gud news for me n my rumet pasal room kitorang. My bro still x dapat jawapan posting kat ne. Tapi perkhabaran gembira dengar2 dia dapat posting kat Pahang atas usaha pihak tertentu. Alhamdulillah la kalo cam tu cuma tempatnya saje blum tau. Nak continue jahit manik tepi tudung dulu.

Causinci

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates