20 November 2009

Menanti Hari Esok

Dear diary...,
Aku smpai Kuantan lebih kurang pukul 5.00 petang td. Malam kelmarin tido lewat. Sibuk mengemas. Maklumlah nk tinggalkan umah agak lama. Makanya, tido x hengat spanjang dlm perjalanan tadi. Mengantuk ya amat. Adakalanya sengaja aku biarkan panggilan telefon. Sentap gile kalo nk kena jwb call bila tngah tido. Gila keji punya malas~!!

Saat ini, sedang menanti hari esok. Abg aku akan menjadi milik org. Macam tak percaya, tp itulah hakikatnya. Ni pun baru lepas inaikan jari dia. Haihhh.. lepas sorang, sorang yg pergi. Tak mengapalah, itukan lumrah..

Ohh ya, td aku sempat chat with Shah Redza Minhat..~!! huhu Tapi x sempat nk sembang kencang pasal connection terputus tetibe. grrrrrrrrr... tp apa pun, aku suka gila sm dia. Dan sememangnya ramai yg tegilakan dia. Madu-maduku, sila baca ini. AKU CHAT with SHAH REDZA MINHAT. I repeat. Aku chat ngan SHAH REDZA MINHAT.~!! hahahaha Malamku igau, gilakan kau~

Ok la, nak tido dah. Kalau tido lewat2 sgt karang x beseri plak muka pengapit ni esok. Hauhauhau~!! (^_*)

9 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

angau giler...
hehehehehe...

PuanPepel said...

ececeh....japg masuk lam mimpi la tu... :)

lemonade said...

meniti senja: tau xpe.. dub dab dub dab.. haha

miera: masuk mimpi hari2 pun xpe...hikhik

angah iza said...

tahniah,dpt kakak ipar baru :)

iQrAm~fiEzA said...

erk!!!
shah redza tu tunang lemonade ker???

tahniah...
dapat kakak ipar...
x lama lagi lemonade plak kan..

Cik Areja said...

selamat menjadi pengapit :)
makin berseri lar muke tuh..heheh ambik berkat pengantin...congrats dpt akak ipar baru..hehe

::ainbutterfly~ said...

mcm penah dgr je name shah reza minhat tu..sape ye.. selamat mnjadi pengapit dan salam aidiladha..

Anonymous said...

siapa tu shah redza minhat?

LEMONADE said...

sis iza: hihi thx.. satu2nya kakak ipar.

fieza: eh, dia tunang di alam khayalan saje. haha

areja: thanx..

ain: dia pelakon baru. Watak Faqir dlm Pisau Cukur 2 dia la.

Fatt Chin Choy: Pelakon Pisau Cukur, Faqir. hikhik

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates