20 November 2009

Selamat Tinggal Ipoh...~!!

Dear diary.....,

Home sweet home...
Tak sabar nk blk~!! Agak terkilan sbb x dapat nk tolong mak buat persiapan sempena wedding abg aku Sabtu ni. Ohh ya, aku adalah pengapit beliau nanti. =) Hari Ahad pulak adalah majlis sambut menantu di rumah aku. Sangat x sabar mahu pulang melihat segala persiapan. Esok aku akan tinggalkan Ipoh untuk 2 bulan. Makanya, lepas ni x boleh nk online sekerap ini disebabkan connection di rumah sangatlah hampeh tahap vavooonn. Tak blh nak main game di FB, x boleh nk berYM, x boleh nk skodeng blog korang, x boleh nk klik2 mcm slalu, x blh nk update blog sekerap yg mgkin, x boleh nk bc blog Redza Minhat, ops~! Smuanya x blh. Hey celcom! Aku bayar bulan2 ni tahu~!! Tapi ada ketikanya aku akan online jugak. ~hikhik Sekian...
** Orang kata kalau jadi pengapit, nnti hilang seri bila kawin. Betul ke? Aku dh penah jadi pengapit kezen aku dulu, adakah muka aku xkan beseri dua kali ganda bila aku kawin nanti...??

9 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sedih ipoh kene tinggal...
hehehehe...

LEMONADE said...

meniti senja: huk3 nanti dtg smula... =)

cintaleaixora said...

hahaha... ade jgk name redza tuh.. huhu...
takpe la nnt lea tlg bace kan..
die tu mcm 24 jam je online kt gmail.. geram je rase.. ahahahaha

fara said...

Btol ke ilang seri?
Frh pun pena jd pengapit gak!
Adehhh~

Lia3003 said...

alah..orang cakap x berseri sebab maybe dah jadi pengapit, then gambar mesti banyak sebab dok sebelah pengantin, so tak berseri.. alah, xde pape lah

LEMONADE said...

lea: dia 2 kan kekasih gelap kite, mesti la kena sebut. haha eh, org bru pas chat dgn redza la..!! tp kejap je sbb xde connection.

LEMONADE said...

farah: x tau lah, org kata camtu.. tp rasa2 x kot..

LEMONADE said...

liyana: betul tu, mungkin ikut logik camtu lah kot. alah, adat melayu kan. biase la. =)

Unknown said...

Haih, kak zana pernah jadi pengapit juga :D

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates