08 January 2010

Ada jalan berliku di situ.

SK Chepor tu jauh.
Atas lagi dari Air Terjun Ulu Chepor.
Tiga minggu lagi aku akan berada di SK Chepor.
Tiga bulan di SK Chepor.
SK Chepor tu kecik je.
SK Chepor tu adalah Sekolah Kurang Murid (SKM).
SK Chepor x de bangunan dua tingkat.
SK Chepor tu kat ceruk mana ntah.
Jalan nak ke SK Chepor tu sempit. Bahaya. Takde lampu jalan.
Keselamatan aku? Mereka kata pandai-pandailah survive.
Aku nak kata apa..? Terima sajalah.
Tapi kan.....
SK Chepor tu ada cikgu muda bawak motor kaler biru pakai baju hijau. hahaha

11 comments:

en.alierostam said...

selamat berjuang......

lemonade said...

en. alierostam: selamat berjuang juga untuk kamu~

angah iza said...

ish dik....pedalaman je tempat tu...
dik da wat keputusan muktamad ke ?

lemonade said...

sis iza: skolah kampung tp x lah pedalaman sgt. kenderaan boleh lalu la. terpaksa je lah terima. nk wat cane. hadapi dgn senyuman. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga berjaya...

lemonade said...

meniti senja: thnx! eh, tp berjaya sbb ape?

zack zukhairi said...

selamat mengajar che'gu! :)

lemonade said...

zack: yeap. blm jadi da real che'gu lah. =)

Ms.Independant said...

cikgu muda bawak motor kaler biru pakai baju hijau mesti seorang jejaka encem kan?

;P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berjaya dalam ape ko nak tempuh pas nie...

lemonade said...

ms. independant: hihi ntah. tak tauuu... =)

meniti senja: oke2. aku harap ko pn camtu.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates