04 January 2010

Pokai kerana Blackmores Joint Formula.


Dah 2 hari aku kembali ke Ipoh. Baru 2 hari di sini aku dh berjaya menghabiskan Rm200 ++ untuk brg keperluan. Sabun basuh, downy, syampu, ubat gigi bla bla bla... Semua ini keperluan utama bila dh jauh dari family. Kalau kat umah xde plak nk amik kesah kalo sabun basuh abes kan. Yang jadi lari bajetnya smpai beratus ni pasal mak aku suruh beli Blackmores Joint Formula kat atas ni ha. Itu pun mujur ada less. Makanya dptlah RM127.20 sebotol. Harga asalnya kau kirelah sendiri dgn less 20%. Kau paham-paham je lah, aku mmg kena amik benda-benda macam ni sekarang. Sendi-sendi dah x brape hebat. Aku ingat mls la nk beli lagi kan time2 sengkek camni. Tapi bila dh kena paksa dgn mak aku, nak x nak beli jugak la. Kebetulan pulak mmg tinggal sebotol ni je kat Guardian Tambun ms tu. Aku pun kebaslah. Kira ramai jugaklah orang beli benda ni kan smpai tinggal sebotol je. Stok lain pun xde. Kita tengok sejauh mana keberkesanan Blackmores Joint Formula ni nanti. Kalau aku berjaya, nnti aku akan war-warkan pada korang yang punya mak ayah atuk nenek sedara mara yang selalu sakit-sakit sendi untuk mencuba ini ok. =)
Baiklah, esok bermula rutin bangun pagi-pagi. Gosok gigi. Cuci muka. Mandi. Pergi sekolah jalan kaki. hoho Nak mampos ke pegi jalan kaki. Hari ni baru berjumpa teman-teman serumah yang lain. Bergosiplah, apa lagi kan. Lepas satu, satu isu panas yang dikupas. Dan sekarang mata dah mengantuk. Barang-barang untuk esok dah pun setel. Gile punya semangat nk gi maktb esok. haha
Chow~!!

15 comments:

angah iza said...

cedap tak ubat tu ?
hehehhe :P

cintaleaixora said...

huhuhu... makan jgn xmakan... insyaAllah ok.. tp ubat blackmore mmg bgs ;)

lemonade said...

sis iza: sdap hingga menjilat botol.hihi

lea: insyaAllah..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kumpul dosa balik...
gosip...
gosip...
gosip...
hehehehehe...

lemonade said...

meniti senja: astaghfirullahhalazim.... hihi cite2 biasa je.

arboqskii said...

last year ke cik lemonade....

lemonade said...

en. alierostam: yup.final year.. huhu

Miss Hirose said...

cam menarik je ubt tu..hihi

Zura Tahir said...

akak mmg nk amalkan supplement food nie tp bile mengenangkan nk maintain tiap2 bulan tue...aduhai...rase bercinta sesgt..

fara said...

dlu rajen gak bli...
lame2 tak tahan gak...
sbab mahal kan...

T_T

lemonade said...

miss hirose: menarik bg yg x sht. hihi

sis zura: kalo sakit better maintain lah amik supplement mcm ni kan.

ms.independant: mhl la ckit tp untuk kesihatan xpelah. sy berkorban. hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dan² tukar cerita biasa...
hehehehehe...

lemonade said...

meniti senja: baeklah~! hoho

Anonymous said...

whoahhh!!
kongsi ngan nana laaa.. :)

lemonade said...

nana: nk ke? meh la amik. wooottt woootttt.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates