12 January 2010

Allah permudahkan urusan saya..~!!

Lega.
Aku TAKKAN ke SK Chepor.
Aku akan berada di SK Wira Jaya.
Sekolah ni pun kecil.
Tak jauh dari rumah.
Boleh pergi lewat. Uyeah! Uyeah! =)
Kalau tak, seawal jam 5 pagi dh kena bersiap.
Walaupun panas je telinga aku ni dengar bebelan,
ada aku kisah??
Bukan salah aku.
Salah kamu.
Kamu yg pandai-pandai pilih sekolah tanpa mengikut opsyen aku.
Sape suruh? Kan dh kena buat 2 kali kerja.
Nasiblah. Lain kali work smart.
Barulah semuanya run smoothly.
Apa pun, syukur.
Allah permudahkan urusan aku setakat ini.

13 comments:

ASaDa RyutaRo said...

sk wira jaya.. batu lapan? depan SMK penrissen??
hmm.. i was there.. penah ngajar kat skolah tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

syukur...
bagus²...

en.alierostam said...

hmm.....da rezeki kamu tu wat kt situ
cam ne leh tukar?

lemonade said...

asada ryutaro: x pasti lak ada SMK Penrissen tu. Ni SK Wira Jaya Ipoh. =)

lemonade said...

meniti senja: =)

en. alierostam: sy call SK Chepor tnya kat situ ada student Moral ke tak. Sbb minor sy Moral. Pihak skolah kata ada sorang je murid moral. Cane nk ngajar kalo camtu kan. Dah la kami berdua. So, inform unit pract. Then, ktorg pn carila skolah yg lain yg ada murid moral ramai ckit. Pastu dpt la tukar. =)

::cinta lea ixora:: said...

dh posting ke..? huhu.. best2

ASaDa RyutaRo said...

erkk?? ada gak sk wira jaya kat ipoh? hehehe...

Zura said...

elis dh start nk mengajar ke..??

lemonade said...

lea: blm la lea. nk praktikum ni.

lemonade said...

asada: yeap. ada. kalau x silap kat sarawak pn ada sk wira jaya ni. hihi

lemonade said...

sis zura: blm la kak, mmg la ngajar tp untuk praktikum je. ni last praktikum sebelum abes stdy. =)

Cahaya said...

salam.. oo bakal cikgu la ni ye.. rajin adik rajin:-)

lemonade said...

cahaya: yup, bakal. insyaAllah thn depan. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates