27 January 2010

Tak tahu lah nak kata.


The journey of a thousand steps
begins with the first step.

Segalanya bermula.

...Era kesibukan.
(aku tak reti nak buat proposal. tajuk pun tak de lagi ni. KUSUT~!!) :p
...Era kesengketan.
(aku TAK NAK ah pegi Bandung camni~!)
...Era penjimatan.
(makan bubur ayam megi hari-hari pun xpe janji enak ditelan dan murah walaupun tak berkhasiat. T__T) tibe2 terasa rindu kat uitm, pg dewan makan tanpa bawa satu sen pun. makan free beb. hehe =)
...Era mood yang tidak menentu.
(Jangan cari pasal ngan aku sbb aku boleh benci kau tiba-tiba).




Sekian...~

16 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko ok tak???
relax k...
ape2 citer la...

angah iza said...

sabar.....jgn benci sis :(

arboqskii said...

huhu...kajian tindakan .....arghhh

lemonade said...

meniti senja: aku ok. tension ckit je.

lemonade said...

sis iza: x benci sis pun. hihi =)

lemonade said...

en.alierostam: tu lah msalah utama skrg ni.

fara said...

susah2 dlu...
senang2 kemudian...

mungkin Allah nak uji lemonade ngan kesusahan dlu...
tapi diakhiri dgn kesenangan...
Amin.

Jgn putus asa k! :)

LEMONADE said...

ms. independant: thnx 4 ur advice. =)

Cikgu Ije said...

ehe. mood campur aduk ea? take good care! =)

min said...

sabar..sabar
semua nie sementara je
nnt mesti kembali normal blk kan hehehee

lemonade said...

ije: exactly. =)

min: insyaAllah..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau ade ape² share la...
ym jom..
hehehehe...

lemonade said...

meniti senja: add je aku, xde hal. sweetstoberi86@yahoo.com

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku dah add ko...
hehehehe...
nanti aku leh dengar luahan ko yg xsehat tue...
hehehehe...

tunbegia said...

sungguh seronok nak pegi bandung,

salamm,

LEMONADE said...

tunbegia: mmglah seronok kalau uangnya banyak. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates