01 January 2010

Sekilas kisah lalu..

1 Januari 2010 adalah hari ulangtahun aku yg ke 24. Esok petang dh nk berangkat pulang ke Ipoh, menjalani kehidupan seperti biasa..
Uyeahhh!! Uyeahhhh!!! One more year to go...
Ada dua semester saje lagi untuk ditamatkan sebelum makan gaji seperti kamu-kamu ini.
Aku akhiri tahun 2009 dengan detik-detik yang pasti akan kekal dlm ingatan. Tahun 2009 merupakan tahun yang penuh dugaan untuk aku.
Sorotan tahun 2009
1. Pertama kali aku menjalani latihan praktikum. Praktikum yg sungguh menduga emosi dan mental. Ini perlu kekuatan dari dalam diri sendiri. Tak de sape pn yang boleh tolong.
2. Laptop aku semakin menuju ke era kejahanaman yang amat dahsyat..~!!
3. Tahun ini adalah tahun yang paling sengkek bagi aku. Tapi syukur, ada lagi org yg lebih susah drpd aku.
4. Aku duduk umah sewa. Tak pernah terfikir tentang ini. Inilah antara penyebab aku menjadi sengkek. hoh!
5. Abang aku kawen. Dan aku akan mendapat sorang lagi anak buah pada thn 2010 ini.
6. Anis operation kepala 3 kali dalam tahun ni... Dan kini masih terlantar di hospital.. 'Beb, ko kena kuat hadapi semua ni.'
Cukuplah itu saja walaupun bnyak lagi yang aku mahu tuliskan di sini. Doakan aku selamat sepanjang perjalanan esok. Sekian.

18 comments:

min said...

macam2 yg kite lalui dlm hidup nie kan
semoga kamu tak mudah putus asa
be strong ya..
happy new year too

::alwaniamalini:: said...

oh, 1 januari 2010 bday elis ke? selamat hari jadi ;)

zaza said...

Double HAPPY to You Sis.. New Year and Biirthday!! All The Best.. Good Luck For Your Future.. Moga dapat kerja yang sesuai dengan kelulusan akademik tu..

cinta lea ixora said...

happy birthday n happy new year... elis dh 24.. huhu...

lemonade said...

min: btul 2, biasa lah.. hdp x selalunya indah2 belaka.

wani: ha'a birthday 1 january. hihi thanx!

zaza: sy bakal cikgu x mungkin berpaling pd kerjaya yang lain. kalo x, kena bayar puluh2 ribu woo.. hihi thanx!

lea: thnx lea! happy new year too. 24 tu maksudnya dh matang n dh blh kawen.. hahaha

Budak Pensel said...

dah sampai ipoh pun kan...

lemonade said...

budak pensel: ye, dh selamat smpai.

fizamior said...

epy bday elis!!!!!
:D

lemonade said...

fizamior: thnx sis!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

2009 hanya kenangan...
2010 impian kite...

lemonade said...

meniti senja: impian kite..?? haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan la...
maksud aku umum...
semua manusia...
ko nie...
impian yg maseng² nak kecapi...

Are'Ja_(",) said...

happy birthday.. 010110 :)
semoga tahun ni membaca seribu lagi kenagan yang indah :)

lemonade said...

meniti senja: hikhik aku tau laa... saje je ckp camtu.

lemonade said...

areja: thnx! moga kenangan indah tercipta untuk kamu juga..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mane leh saje²...
aku sentiasa serius...
erm...

hehehehehe...
=)

lemonade said...

meniti senja: huhu apa2 saje lah kan. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

iye...
ape² aje...
(ulang ikot lagu rancangan ape² aje)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates