11 October 2010

Adam Pacar Saya. Saya Maya Adam. heh!

Lirik Lagu Kalau Berpacaran - Sohaimi Mior Hassan & Ana Raffali

Kalau berpacaran memang banyak pantang larang
Menjaga susila ibu bapa adik abang
Apabila berdua carilah tempat yang terang
Agar tidak pula mencoba aksi terlarang

Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang bertambah sayang
Biar malu-malu biar segan-segan
Kerna malu itu perisai orang beriman

Kalau berpacaran jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan meminang dengan segera
Kalau terlambat kekasihku disambar buaya

(Altimet)
Yeah kita sambung cerita
Kalau kamu berdua aku yang ketiga ha ha ha
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia ucap syahadah

Boleh pandang-pandang (boleh pandang-pandang)
jangan pegang-pegang (boleh pegang-pegang)
Duduk renggang-renggang (duduk rapat-rapat)
bertambah sayang (nanti konfirm dapat)
Biar malu-malu (jangan malu-malu)
biar segan-segan (jangan segan-segan)
Kerna malu itu perisai orang beriman (hahahaha)


** Hari-hari dengar lagu ni main kat radio. Lama-lama rasa best la pulak. Dengar dan hayati. Korang kalau ada masa, pegi youtube, dengar la lagu ni. (=_=)" Tajuk tak ada kaitan dengan entry tapi ada kaitan dengan permulaan hidup aku yang baru. Tapi buat sementara saja. Hanya untuk beberapa hari sebelum terungkai semuanya malam Sabtu ni.

6 comments:

arboqskii said...

bile dgr lagu ni ..rase nk gelakk..x tau np...haha

lemonade said...

arboqskii: gelak tu terapi bg cikgu cekgi mcm kite. hee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dah dalam hp aku dah...
:)

lemonade said...

meniti senja: bagus. boleh wat ringtone. hoho!

maCy said...

mo dengar kak elis nyanyi.keke

lemonade said...

Macy: boleh2. jumpa nnti i nyanyi. wakaka

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates