29 October 2010

Officially, Aku dah link KAU orang.

Link korang di tepi sini, BFF. Double click kalau rabun teruk!

Rabu. 29 Oktober 2010

Entry ditujukan buat rakan-rakan sekelas yang termasam dan terhanget!
Sejak 2 tahun lebih aku blogging.. buat kali pertamanya aku link korang kat blog aku. Semua ini dilakukan setelah aku mendapat hidayah sesudah solat Subuh pagi tadi. hauhauhau! Maka, dengan pantasnya tangan menambah gadget di side bar yang ber'title' BFF. Joe and Seni, sejak dah aktif blogging ni makin kerap menjengah ke sini even sekadar datang dan pergi. I tahu tau uolssss... haha! Finally, Joe dengan tulang-belulangnya yang rapuh datang menconteng arang di shoutbox aku hari ni. Mungkin setelah membaca status aku di FB semalam agaknya. haha!

Guys, 
Makin ramai classmates kita yang ada blog. Thru blog aku harap kita boleh keep in touch lepas ni. Lagi tiga minggu je lagi kita boleh jumpa macam biasa. Lepas ni keadaan akan berubah. Fasa baru yang akan bermula dalam hidup kita dah TAK SAMA lagi. Aku akan terus mengikuti kehidupan korang di dunia maya ini. Sambil-sambil korang datang jenguk aku di sini jangan lupa klik nuffnang aku tu ye. Kalau ada ads la. Nanti aku kawen aku belanja korang makan aiskrim corong. Itupun kalau korang datang. hikhik


With luv,
Elis a.k.a Lemonade =)

14 comments:

AiSyAh HuMaIrAh said...

Wah.. Terharunya aku, aku sudah dilink, BFF lagi tu, menangis kejap lah.. huhuhu.. Thanks my frends..

LEMONADE said...

tikah: sengaja aku x nak link awal-awal. bukan bermakna aku x menjengahh langsung ke blog korang. ada juga, tp x kerap. biar semuanya berakhir dgn perkara yg indah2 saje. keep blogging frens!

tulangnisme said...

demm!!!!!!!!kahkahkah.mls nk bising.btol2..sentuh-dalam-simpan..yeah!haha.neway thnks yea..

LEMONADE said...

tulang: welcome! sentuh-dalam-simpan. u x bising tapi i tetap tahu. hahahaha

ThE kOpi suSU said...

huhu terharu..betul2...blog pun bleh satukan klasmate kan...caya lah....

LEMONADE said...

kopi susu: keep blogging yah! at least i tahu life korang after this.

droses said...

kahkahkah.saya baru ja aktif 2 3 ari..lepas minum kopi susu..hahaha

LEMONADE said...

droses: x kira la la brapa hari pn. keep blogging yah coz blogging is fun!

apambalik said...

hehehe..sy pon baru je dlm dunia blog2 nih..thanks 2 lemonade hihihihi.keep in touch

LEMONADE said...

ainyza: tahu kamu baru. keep in touch babe!

fara said...

syoknye rami classmate yg blogging.
senang nak tau perkembgn masing2 kan! :)

LEMONADE said...

fara: tu lah. diorang new blogger. so, kena support la kan. heuheu!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mesti ramai terharu menitik air mate nieh...

LEMONADE said...

meniti senja: org lain aku x tahu lah.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates