08 October 2010

BudakPensel & LAGEJ


K
epada 'ADAM' aku, moga sihat-sihat selalu hendaknya. hihi
Aku 'MAYA' kepada siapa sebenarnya?
Persoalan akan terjawab dalam masa 7 hari lagi... tetttttt....

Tukar topik! Tukar topik!

Kelmarin, pertama kali aku bertemu teman alam maya, BudakPensel.
Thanx sudi jadi Mr. Photographer yang sporting untuk dinner saya dan kawan-kawan.
Thanx untuk LAGEJ juga.
Tak sempat nak cakap banyak pun dengan beliau.
Dia pun busy nak shoot sana-sini masa tu.
Boleh bilang berapa patah perkataan je kitorang bercakap. haha
Aku pulak, susah sikit nak bercakap kalau orang tak mulakan dulu.
Sejak sekolah lagi first impression orang yang tak kenal akan cakap aku sombong.
Dah lali kot dengan semua tu. hihi

Tapi aku,
akan berkawan dengan mereka yang boleh dibuat kawan.
Rosak kepercayaan aku jika kawan cuba-cuba menjadi lawan.
Jadi, hargailah kawan-kawan korang kalau korang rasa nak dihargai.
Kaitan? Macam ayat keling je aku tulis. haha!



** semakin jauh... :"(

10 comments:

arboqskii said...

jgn berkwan dengan yg 'buat-buat' mcm kawan

yup..settel da kajian tindakan dan ujian amali major...tinggal nak jwb exam edu 2 paper je....

cikNiarun said...

hehe..

xpe2..janji ko x sombong ame aku.lalalala

LEMONADE said...

arboqskii: uyooooo sy tngh pulun ni haa. esok nk anta draft akhir. grrrrr

lemonade said...

ain: haha aku cool je kannn kannn. wakaka!

Unknown said...

hi dear, saya dah xguna link nora aira tu dah ek. ada masa nanti exchange with this link dear. tengs.

http://norapurplebridez.blogspot.com/

(formely known nora aira)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan mcm keling la...
memang keling..
:)

lemonade said...

sis nora: orait. jap g tukar link.

lemonade said...

ceroi: ayat keling aku utk kau. haha!

Unknown said...

kawan la elis dgn kawan yg betul & sentiasa memandu kte ke arah yg baik..tu je kesimpulannya

LEMONADE said...

sis mia: btul tu sis.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates