14 October 2010

Hitam Putih Kehidupan

With Mclynn. Vokalis Buntang band yang gedik amat. See! Mata buntang, badan lentik. haha
Rendah. Tinggi. Tinggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sekali..
Lynn n me!
Haniza n me!
Tak ayu begini. haha!

10 finalis gadis Melayu. yawww!
Sebilik. Segatal. Segedik. i loike!

Aku pun geli tengok gambar ni. haha!
Tikah n me. We're da first! hehe
Ayu n me! Make up dia much better than me. Make up i burokkk!!


With Kak Syid. Sebaya tapi dia macam hakak-hakak sebab dia mature a lot.

Credit to BudakPensel untuk semua gambar-gambar ni. hihi Nice shoot. Muka i je yang tak nice. Dah serupa drakula je aku tengok. Menyesal tak sudah pergi make up kat butik pengantin tuh. wuwuwuwuuu  Jenuh nak meng'upload' gambar besau-besau begini. Ini je yang mampu di'upload'. Yang lebih hot n spicy ada di FB. wikiwiki yawww! haksss! Gambar-gambar ni semua waktu dinner class aku 6hb yang lepas. Tema hitam putih kehidupan. Kononnya lah. Sebab tulah macam taik cicak je semuanya. hekhek

Esok 15 Oktober 2010. Aku ada a short vacation di Pulau Pangkor. Tiga hari baru balik. Baru dapat online. Baru dapat jumpa teman-teman alam maya. Sebenarnya, aku tak suka pergi Pulau. Aku tak suka laut. Aku tak suka pantai. Aku takut. Ombak tu ganas. Bila-bila je boleh mengganas. Sebab tu mak ayah aku tak ajar aku dan adik-beradik pergi tempat-tempat macam ni. Mak aku cuma ajar pergi shopping. Shopping tu terapi. Walaupun dalam keadaan kurang duit. Rembat baju sehelai pun cukup buat aku rasa tenang.


11 comments:

Anonymous said...

tangan tak cukup lentik ok. hik3 ;p

Unknown said...

cantik !!! hehehe hem lemonade tak ingat saya dah ckp belum tp saya dah xguna link nora aira tu ye. my new link http://norapurplebridez.blogspot.com/. kalo dah ckp sori.. anyway sangat cantik la ! =)

LEMONADE said...

Macy: haha tu tgn tekejut tengok camera mahal. wakaka

LEMONADE said...

sis nora: hee sori2. lupa nk change link tu.

Unknown said...

cantik aa

lemonade said...

sis mia: thanx. biase2 je..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko sendiri geli tgk pic ko???
hahaha...

ILA HonEyBuNNy said...

semua cun2 + cantikk..

lemonade said...

ceroi: ye. so? :p

honey: biase2 je..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Gambar2 kita yg sangat cantik.. Credit to BudakPensel Yazid..

Dean Foster said...

Gratteful for sharing this

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates