21 October 2010

Kan best kalau hari-hari dapat hadiah macam ni.


Ini rentetan daripada entry AKU yang BERTUAH. Hari ni aku terima parcel daripada Sis Ayu. Ok, ni second time aku terima hadiah daripada teman blogger. First time daripada Budak Pensel. Sis Ayu bagi ni haaa yang kat atas ni. Beg kecil from Cole Haan brand tapi tak kecil sangat muat kalau nak letak 3-4 bijik handphone. Selain tu ada jugak Victoria's Secret Beauty Rush Lip Gloss yang sangat-sangat best rasa nak makan (memang dah termakan pun tapi sedap) hahaha!

Thanx sis for these present. Ada siapa-siapa lagi nak bagi aku hadiah tak? hee
 

16 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

best2...

fara said...

Sis Ayu! Saya mau jugakkk!!!!

Zura Tahir said...

boleh jd kaya klau hari2 dpt hadiah...

LyNn HaMzAh said...

wah...bestnyer dapat hadiah...bertuah badan...

LEMONADE said...

meniti senja: best gile..

LEMONADE said...

fara: try jerit kat chatbox sis ayu. heee

LEMONADE said...

sis zura: kalau hari-hari dpt juz boleh kaya dengan hadiah laa...

LEMONADE said...

lynn hamzah: bru sedar, kdg2 bertuah jugak sy ni. haha

AiSyAh HuMaIrAh said...

bestnya hang dpat hadiah.. huhuhu

LEMONADE said...

tikah: tu la, ang xde dlm class td tik. masuk je dlm class terus aku bukak. seme org tgok. hihi

Budak Pensel Yazid said...

oooh..seronok dapat hadiah

tak tau lak awak kuat makan..

lemonade said...

budak pensel: haaa lepas ni tau dah laa..

Unknown said...

Alhamdulilah dah dpt... & glad u like it..

Fara: kalau nak tunggu nnt sis buat lagi ya.. maybe for the 200 follower..jeng..jeng..jeng..

LEMONADE said...

sis ayu: :'D thanx! fara boleh try lepas ni ok.

cikNiarun said...

whoaaa...beshnye sayammm!

LEMONADE said...

ain: best gilossss. haha

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates