18 October 2010

AKU yang BERTUAH. hehe


Hye korang!!
Nampak tak apa yang tertera kat atas ni? Kalau tak nampak boleh double click pada image pink tu ok. Speechless!! Tak sangka aku yang dapat present daripada  Sis AYU sebab jadi follower blog beliau yang ke 100. hee (=_=) Ni first time aku jenguk blog beliau lepas beliau datang terjah n follow blog hitam aku. Sis Ayu ni ada blogshop tau. Korang boleh tengok link kat blog beliau ok. Boleh shopping kat situ. :'D Bestnya kalau banyak duit. Boleh shopping macam-macam kat blogshop. Dua bulan lagi nak kerja, pastu boleh beli apa yang aku nak. huhu Sekarang ni dalam kepala nak NOKIA C3 kaler P!NK. *wink. Apa agaknya yang present yang Sis Ayu bagi ye? Tak sabar nih. haha


**Baru lepas bergembira di Pangkor, hari ni ada berita gembira lagi. Bertuah jadi aku walau adakalanya aku tak sebertuah kau.


 

10 comments:

Unknown said...

wah bestnya dpt gift nie..

arboqskii said...

tahniah . . . .

LEMONADE said...

sis mia: hehe x tau lagi gift apa ni. suspens sungguh.

LEMONADE said...

arboqskii: thanx!

Unknown said...

tq dear for promoting my blogshop.. & tahniah again.. insya-allah lusa dptlah ur gift ya tungguuuu

LEMONADE said...

sis ayu: no probs. :))

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tuah badan...
:)

LEMONADE said...

meniti senja: biase... haha!

fara said...

wah!!! jelesss!!! mmg bertuah sgt! :)

Dear,
anda kene tag!

http://clumsyfara.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

lemonade said...

fara: tag?? hihi dah lama x kena tag nih. ok, jao g buat. :))

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates