21 March 2010

Bajet Kau ArTis ke..??

Ni USB baru beli siang tadi. Hsmate yang belikan pasal Vaio aku ada dua lubang USB je. Tak cukup nak sumbat segala jenis penyambung USB pada Vaio. Gila smart USB ni. Bentuk manusia. Bagi aku lah kan. Bagi kau aku tak tahulah pulak. =p

Esok sepatutnya lecturer nak datang observe. Beriya bangun pagi-pagi hadap buku-buku, hadap portfolio, print out segala bagai kerja yang tertangguh sampai aku pun tak tahu nak cakap macam mana keadaan aku pagi tadi dengan atas tilam penuh segala macam harta berbentuk kertas sama ada helaian kertas dan kertas-kertas yang dibukukan dengan alat tulis sepah-sepah sebab satu apa pun tak ready sepanjang minggu ni untuk observe esok. Hah! Tiada koma dan noktah tak semput ke kau baca? hahaha

Tiba-tiba partner tergerak hati menghubungi lecturer. Lecturer kata "Saya memang nak datang observe esok tapi saya ada Moderasi. Setengah jam pun tak free." Weeeeehuuuu... melompat-lompat gembira wa cakap lu! Terus ajak Mclynn pergi Jusco sebab serabut otak segala semalaman tido tak lena, mandi basah, makan kenyang. heh! Banyak benda yang aku fikir. Kenapalah manusia macam aku ni kuat berfikir? Penat tahu tak! Kau pun macam aku jugak ke hah?

Dah. Malas nak cakap banyak. Lepak-lepak tengok pic je lah. Aku pun tak nak memberatkan kepala otak korang untuk membaca entry aku yang merepek ni.






Bajet kau artislah amik gambar-gambar macam ni...?? Chaiiittttt pooorrraaahhh. hahaha =p



Sekian. Assalamualaikum.



18 comments:

miszgarfien said...

aaaa comey nye usb tu...nak juga..beli katne....bp RM??? comey....

LEMONADE said...

ein: beli kat Yik Fong Ipoh. Tau ke tempatnya? RM15 je. hihi

deqyalalink in-situ said...

usb yang mcm artis hehehe :p eh comel ah lemonade :)

LEMONADE said...

deqyalalink: smart kan USB tu. hoho! biasa2 je.

miszgarfien said...

haha..xtau la elis..sbb ein bukan nye org sana...kih3...belanja la ein benda alah yg comey tu...huhuuu

LEMONADE said...

ein: agagaga one day kalau kite jumpa insyaAllah sy belanje. hikhik

aieOreo said...

sabo jela cik lemonade..hehe

angah iza said...

elis........mmg mcm artis la...
walawe............caya la :)

cermin mata hitam tu yg mahal tu..hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

giler la...
pakai spec hitam dalam pakai spec putih...
giler la ko...
hhehehehee...

LEMONADE said...

Oreo: =)

LEMONADE said...

sis iza: agagaga saje nak mencapub sekali dua kala. =0

LEMONADE said...

meniti senja: mn ada aku pakai dua-dua. ahhaha tapi mmg ada pn spec mcm tu.

lemontree said...

oit wanita bertudung hitam

lemonade said...

lemontree: oit my twin. ahaks!

Solehah said...

comelnya USB tu..x penah jumpa lg..

LEMONADE said...

Solehah: ni pun 1st time tengok usb mcm ni. =)

Rashid said...

wah bergayanya elis..

Yup! jangan terlalu serius hidup ni k elis.. senangkan hati..

LEMONADE said...

CR: hahaha mood gedik cikgu.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates