03 March 2010

Contest by Mrs. Weiyda a.k.a HoneyBee..


Syarat-syarat untuk peserta yang mahu join contest Mrs. Weiyda ni seperti berikut:

1. Letak banner contest di sidebar... - Done!

2. Jadi follower blog Mrs. Weida... - Done!

3. Sertakan gambar original... -Done! (Tu.... kat atas tuuu...)
.... lemonade is beside gurl in black.. (",)

4. Entry mengenai contest... - Done!

.... Ini baru kali ke-3 saya join contest. Saya join contest ini kerana menghargai jemputan daripada Mrs. Weiyda... Lagipun, contest ni menarik dan mudah. Lain daripada yang lain. Menang atau kalah itu adat pertandingan. Saya hanya sekadar mahu memeriahkan contest ini dan mengeratkan tali persahabatan bersama teman-teman blogger.

5. Entry menyambung ayat ini... "Saya nak masuk contest ini kerana...... dan warna yang saya suka ialah ......... -Done!

....Saya nak masuk contest ini kerana tertarik dengan konsep contest yang mahu mengetengahkan sifat kemelayuan individu berdasarkan pemakaian mengikut kebudayaan Melayu itu sendiri. Bak kata pepatah "Takkan Melayu Hilang di Dunia..." Warna yang saya suka ialah Putih, Biru, Pink dan Hitam.

6. Daripada mana dapat tau contest ni...

....Saya dapat tahu contest ni atas jemputan penganjur contest sendiri iaitu
Mrs. Weiyda a.k.a Honeybee... =)

7. Tinggalkan komen dan link di kotak komen Mrs. Weiyda... - Done!



~Sekian....

12 comments:

mohad said...

contest main gasing ke...

LEMONADE said...

ijad: x lah, contest main geletek2.

deqyalalink in-situ said...

semoge menang ! :)

LEMONADE said...

deqya: hope so. hehe!

Fathiyah said...

fewit!!! ayunya cikgu berbaju kurung & pose gedix itu.hehehe.good luck ye!kalo menang bgtau la.hehe

LEMONADE said...

sis fathiyah: ayu lah sangat.... hahaha kalo kalah x perlu bgtahu lah ye. ehehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau dah pembuat contest ajak kene wat la...
hehehehe...

lemonade said...

meniti senja: hahaha ni pun sbb tengah free.. =)

Rashid said...

Elis, Comel gaya itu .. buatkan saya senyum je..

LEMONADE said...

CR: ahahahaa gedik santai... =p

Anonymous said...

ganbatte!

lemonade said...

macY: hehe (T____T)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates